Step on the glass, staple your tongue
Bury a friend, try to wake up
Cannibal class, killing the son
Bury a friend, I wanna end me
- Bury A Friend, Billie Eilish-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
"kenyapa awak bayukkan kangang saya? awakkang nyak saya maki." ryuji tanya sambil tenung lantai.
"well memang aku nak kau mati. tapi aku tak puas lagi. sabar je lah. dah kalau ajal kau belum sampai. kau nak suruh aku buat apa?" yuta kata sambil balut tangan ryuji lepas basuh tangan dia dengan air bersih.
"bunyuh geyah saya. saya gah kak kahang."
sorry do aku takleh tahan gelak tulis ni.
"lagipun aku rasa ajal kau dah nak sampai dah pun. kau tunggu je lah."
ryuji jadi tak tentu arah. ye lah memang lagi better mati dari kena seksa. tapi dia tak ready lagi nak mati.
"ni aku ada masakkan kau bubur."
ryuji tenung bubur tu. ha elok lah. tangan kanan dah takde. tangan kiri sakit kuku kena cabut lima lima bijik. dah lah jantan tu balut tangan kanan je. anggota lain yang cedera dia biar.
"makan lah!" yuta tunjal kepala ryuji.
ryuji tahan sakit tangan kiri dan suapkan bubur tu dalam mulut.
"sedap tak?"
ryuji tak jawab dan diam je.
"aku tanya sedap tak?!"
ryuji angguk laju. takudt
"baguslah. daging tu daging mak kau." terus terkeluar balik bubur tu dari mulut ryuji.
"berani kau muntah dekat rumah aku?! kau fikir kau siapa?!" yuta tolak ryuji jatuh dari kerusi.
yuta sental muka ryuji dekat bubur yang ryuji dah muntahkan tadi.
"appreciate lah appreciate! tak reti reti! aku masak kau bazirkan. aku dah bagi peluang hidup nak mati."
"aku bengki kau yuka." gumam ryuji sambil menangis perlahan.
"kau memang mencabar aku kan." yuta cengkam muka ryuji dengan kuku dia yang entah berapa tahun dah tak potong.
dia tergelak.
"muka kau... flawless sangat lah.." dia tergelak lagi.
"angang..." ryuji menangis lagi.
"bangang kau panggil aku?!" yuta tampar ryuji kuat dan toreh pipi ryuji guna pisau karat semalam.
tak boleh lah. lawak odo yuta. sakit perut aku.
darah yang berlumuran yuta ambil sikit guna jari dan rasa.
"segar do darah kau. sedap."
ryuji dah tak mampu nak keluarkan apa apa bunyi lagi dari mulut dia. tak guna dia cakap pape lagi. yang boleh dia buat tinggal menangis menangis dan menangis.
ye lah menangis pun takde guna. bukan yuta akan lepaskan dia pun. tapi kau fikir dia boleh tahan ke odo sakit sakit tu.
"sikit lagi lah. sedap pulak."
pale otuck
-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
sikiiiiiiiiiiiiit lagi pastu korang takkan nampak un akue update buku ni kat noti korunk eaa. tak lama dah kau sabo je 😌
YOU ARE READING
w t m p ┊ nakamoto yuta
Fanfic╭──────────────✎ ╰─▗ ▘➤𖥸 welcome ✦ ╮ ❝ welcome to my playground ❞ -abah yuta, bekas lelaki ummi rae ✦ ╮ status ៚ on going [ ] ៚ hiatus [ ] ៚ completed [❁ཻུ۪۪] └─────── have fun! ──➤ ⠀...