I made a simple thriller scene yesterday
What will I do today?
I'm gonna do something outrageous thing
- Catch Me, Dreamcatcher-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
tak tahu kenapa. parents dia dah restu kawen dengan yuta tapi dia feel lain. mungkin sebab tak ready lagi.
tetiba je kan kawen aku pun tatahu :P
"aik mengantuk dah ke?" yuta tanya bila dia nampak ryuji menguap.
oh ya. diorang kat tempat order pelamin genk.
"bukan lah. ternampak orang tadi menguap. menguap kan berjangkit. takkan tak tahu." ryuji tergelak perlahan sebelum dia terhenti dan berfikir.
"kenapa awak tak menguap?" ryuji pandang yuta pelik.
yuta angkat bahu tanda tak tahu.
ryuji abaikan je. 'takde pape kot' dia fikir.
tapi tak.
guys ni aku nak ajar.
menguap tu berjangkit. kalau kau nampak someone menguap, kau pun akan ikut menguap. kecuali kalau kau tak suka someone. kalau kau tak suka someone tu, dia menguap, kau pandang centu je.
basically kat sini orang psycho takde perasaan.
so?
─── ∙ ೋ ∙ ───
dah kawenn
allahu nampak tak betapa malasnya aku nak berfikir kat situ.
"besarnya rumah ni." gumam ryuji perlahan sambil menapak masuk ke dalam rumah.
"ni rumah kita ke?" ryuji tanya.
"lepastu? takkan rumah mak ayah awak pulak kot."
"ish awak ni."
yuta angkat beg beg bawak masuk rumah meanwhile ryuji dah naik bilik dah.
"selamat datang ke taman permainan baru, ryuji. kau takkan lama dekat sini."
yuta tergelak sinis.
─── ∙ ೋ ∙ ───
"awak tandas ni shower boleh guna ke? ke kolah je?" ryuji tanya bila dia tengok shower tu takde kepala.
"eh boleh boleh. guna je lah."
ryuji terus masuk tandas nak mandi.
dia buka paip shower dan mandi. macam biasa. tapi tak biasa jugak.
"kenapa bau air ni pelik?" gumam ryuji perlahan. tapi buat tak layan dan terus mandi sampai dia rasa ada benda gerak gerak dekat badan dia.
"AAAAAAAAAAAAAAAHHHHH" ryuji terus siram badan dia dengan air dari kolah, sarung baju dan terus keluar dari tandas.
ulat ulat yang berjaya survive dan masih hidup mengesot atas lantai tandas. mostly dah mati tapi ada yang still hidup.
oh ulat bukan kaleng kaleng ya ulatnya. ni ulat mayat.
"awak kenapa ada ulat?!" ryuji tanya dalam tangisan.
yuta usap rambut ryuji dan perlahan lahan keluarkan ulat yang tersorok dekat rambut ryuji dan tunjuk dekat ryuji.
"kau nampak ni? ulat ni dah mati."
ryuji pandang yuta kunfius.
"s-saya tak f-faham.."
"nasib ulat ni sama dengan nasib kau tak lama lagi." yuta kata sambil campakkan ulat tu atas lantai.
"tapi bukan mati lemas."
-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
banyak siot aku hapdet bunuh jelarh akue
YOU ARE READING
w t m p ┊ nakamoto yuta
Fanfiction╭──────────────✎ ╰─▗ ▘➤𖥸 welcome ✦ ╮ ❝ welcome to my playground ❞ -abah yuta, bekas lelaki ummi rae ✦ ╮ status ៚ on going [ ] ៚ hiatus [ ] ៚ completed [❁ཻུ۪۪] └─────── have fun! ──➤ ⠀...