wtmp ┊ 4

414 68 145
                                    

There’s no genuinity,just enjoy it like a jokeTo me, there’s no more loveTo me, there’s no more pain- Black Cat, 4Minute

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

There’s no genuinity,
just enjoy it like a joke
To me, there’s no more love
To me, there’s no more pain
- Black Cat, 4Minute

-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-

"saya tak suka awak lah! awak tak faham lagi ke?" ryuji tanya dengan nada menyampah. dah berapa hari dah mamat yuta ni jumpa dia.

"kan saya dah kata. saya akan berusaha ambik hati awak." yuta kata sambil hulurkan sejambang lily putih.

"okay tak sekarang ni macam mana awak tahu saya kerja dekat sini?" bunga tu dia buat buat tak nampak.

"alah setakat tempat kerja awak, senang kacang niii je" yuta kata sambil tunjuk gaya kecik guna tangan kanan.

"nampak tak betapa berusahanya saya sampai sanggup cari awak ke sini. terima lah saya."

ryuji jeling dia.

"aku tak nak maksudnya tak nak. ke kau nak suruh aku cakap tamil baru nak faham?" ryuji silang tangan kat dada.

"tolong lah. saya janji akan jaga awak dengan baik."

ryuji sentap tangan dia dari genggaman tangan yuta yang lembut tu AUW

"saya tak suka awak. tolong lah pergi jangan kacau aku lagi." ryuji kata.

ala tak suka pun saya awak jugak.

"tak. saya takkan berhenti sampai awak dapat terima saya."

"ishhh awak takde orang lain ke? kenapa nak saya? ya allah bidadari bukan sekor." ha kau.

dia puji diri sendiri ke tadi-

"tak. bidadari sorang je."

ryuji facepalm. penawdt dah tue.

"ryuji. awak lain daripada yang lain. awak ada apa yang orang lain takde. awak simpan sesuatu yang saya dah lama nak." yuta pandang dia tepat dalam mata.

"malas nak layan orang tak faham bahasa ni." ryuji yang baru nak masuk bilik tu balik ditarik oleh bang yuta.

EIYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOK sorry sorry.

"awak tolong lah. bagi saya satu peluang. saya cintakan awak sangat sangat. awak penting untuk say--

"aku dah ada boyfriend." potong ryuji.

"tipu." yuta tengok ryuji dengan muka tak percaya.

"nampak laki tu? dalam tu? tu boyfriend saya. saya harap awak berhenti kacau saya ever again." ryuji terus masuk bilik tu dan tutup pintu kaca tu.

yuta tergelak perlahan sebelum keluar dari tempat tu. bunga dibuang dalam tong sampah.

"bodoh. perasannya. aku tak cakap pun dia bidadari tu." yuta tergelak lagi.

"tu boyfriend kau? kau fikir aku kisah ke? lagipun aku tak sebodoh pompuan tak guna macam kau." dia kata sambil tersenyum sinis.

"jom tengok perempuan yang menipu kena tipu dengan diri sendiri."

-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-

rawr check lah buku sajat saya genk. membintangkan bang chittagong.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
w t m p ┊ nakamoto yutaWhere stories live. Discover now