Show me babe, deeper into your timeline
From the moment I open my eyes,
I'm chasing after you
What're you doing tomorrow?
I wanna be with you every day
- Tag Tag Tag, VERIVERY-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
ryuji end call untuk kali yang entah lah ke berapa. buat apa aku nak kira-
"siapa tu?" yuto tanya.
ha kan. yang tu yuta. yang ni yuto.
ini lah yuto. adachi yuto. bespren ryuji. merangkap orang yang dah mencuri hati seketul ryuji. sayang nya, yuto ni ghei ish ish.
"entah lah. haritu dia datang approach aku kata dia minat aku la pe semua." ryuji kata sambil kacau air meylo perisa kurma edisi terhad tajaan Yuta Taiyoob Sdn Bhd.
"eiyy dia suka kau lah tuu.." yuto tersengih sengih.
"pale otuck nak suka dia. seram odo dia tu."
"asal pulak?"
"ye lah. entah dari mana dia dapat number phone aku. 3 kali aku tukar 3 kali dia dapat."
"ala tu maknanya dia ada effort nak tunjuk kat kau yang dia betul betul suka dekat kau. terima jelahh.." ryuji memuncung.
"tapi aku suka kauu..."
"weh. move on lahh. kau bukan laki. aku tak tertarik." dia tergelak perlahan.
"tahu restoran yang haritu tu en dah kena saman walaupun dorang mengaku tak bersalah sebab kalah kat mahkamah." yuto kata sambil suap spaghetti dalam mulut.
"masalahnya bukan food poisoning biasa. dia letak paraquat. takkan tak sengaja. buat apa nak letak paraquat kat restoran." ryuji kata.
oke so dia macam ni. haritu doktor doktor sakit puan ada makan makan kat satu restoran. tak lama lepas tu sorang sorang mati sebab food poisoning dari paraquat.
paraquat tu apa?
oke paraquat tu racun yang orang selalu guna untuk matikan tumbuhan. paraquat ni kalau terkena kulit tak jadi pape tapi kalau kena tempat luka boleh buat orang jatuh sakit. tapi ni sebab diorang makan benda tu, diorang punya ginjal, hati dengan esofagus dorang rosak.
fuh boleh jadi cekgu dah aku ni.
"nasib kau tak join haritu." yuto kata.
"tu la tu."
"akak." diorang toleh ke arah tuan suara. oh ada jururawat panggil.
"ada orang nak jumpa."
"siapa?"
"tak tahu tapi dia kata dia kawan akak." ryuji angguk sebelum keluar dari bilik untuk jumpa dengan--
"yuta. apa awak buat dekat sini?"
-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
ok aku sendiri tak tahu apa aku tulis ni.
mana part psycho?
sabor la tampo kang. :P
YOU ARE READING
w t m p ┊ nakamoto yuta
Fanfiction╭──────────────✎ ╰─▗ ▘➤𖥸 welcome ✦ ╮ ❝ welcome to my playground ❞ -abah yuta, bekas lelaki ummi rae ✦ ╮ status ៚ on going [ ] ៚ hiatus [ ] ៚ completed [❁ཻུ۪۪] └─────── have fun! ──➤ ⠀...