Zápis #14

62 7 0
                                    

Prázdniny nastaly, čas klidu, míru, alkoholu a urážejích vtipů na profesory, kteří nás štvali. Všichni jsme se domluvili, že se sejdeme u tebe doma a uděláme si soukromou párty. Yoongi se s lehkým úsměvem omluvil, že je pozván už k jinému klukovi.

Měl jsi velký dům, tvá rodina byla bohatá a pryč na Kanárských ostrovech. Obrovský obývací pokoj, kterému dominovala bílá kožená pohovka a naproti ní černá plazmovka. Na zemi šedivý koberec, který byl na dotek tak jemný. Všude voněla vanilka a čistými okny dovnitř proudily sluneční paprsky.

Naši skvělí přátelé vytáhli láhve s alkoholem, pustil se nějaký stupidní komediální muzikál, pak horor. To už jsme všichni byli v dost rozverné náladě. Smáli jsme se, zpívali a tancovali, u čehož se tvé letmé doteky měnily na intenzivnější.

Nakonec všichni leželi na zemi, opírajíc se o stůl, jen my dva jsme se roztáhly po pohovce, přičemž jsme od sebe byli sotva deset centimetrů. Padla tak stovka obdivných komentářů ohledně tvé televize, když film skončil. Někdo z těch imbecilů, co se váleli na zemi, prohlásil, že by se na tomhle dobře sledovali filmy pro dospělé. Už jsi byl dost opilý, Tae, takže jsi jim to samozřejmě dovolil. Mně se v tu chvíli sevřel žaludek a napjal jsem se, i když mi v žilách proudil uvloňující alkohol.

Vzpomínka |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat