Zápis #16

64 7 1
                                    

Leželi jsme spolu u tebe v pokoji. Naše spárované hrdličky si ustlaly na zemi a na pohovce. Tvůj pokoj byl hezký, vonělo to tam snad ještě intentivněji. Polštář i peřina byly čistě vyprané, takže jsem se do nich snadno zachumlal. Bylo zvláštní, že jsem se vždy první noc u někoho cítil špatně a skoro nespal, ale u tebe ne. Cítil jsem se nanejvýš dobře omámen tím zrádným alkoholem.

Byli jsme k sobě blízko, uvelebil jsem se na zádech a skenoval strop, na kterém nebylo vidět nic díky neústupné tmě. Tys ležel na boku a pozoroval mě. Cítil jsem tvůj propalující pohled, pod kterém jsem se kroutil jako žížala. Teda, jen v duchu, prozatím...

Z ničeho nic jsem pocítil tvůj horký dech na krku. Vydechl si tichou omluvu a jemně mi polaskal napnutou kůži, jenž chránila krční tepnu.

Ačkoliv jsem skoro nedýchal, mé srdce bilo jako splašené. Na ten pocit nikdy nezapomenu, Tae, nikdy. Ani když jsi mi poté zašeptal do rtů, že mě chceš udělat.

Alkohol mi zastřel mysl a já kývl. Rty jsi mapoval celé mé tělo a daroval jsi mi rozkoš, kterou jsem do té doby neměl tu čest poznat.

Když přišla vytoužená extáze, domníval jsem se, že jsem se zbláznil. Obzvlášť, když jsem já převzal iniciativu a začal ochutnávat tvou jemnou kůži, která voněla po sprchovém gelu.

Vzpomínka |Taekook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat