🥀MY SECRET LOVE :8

440 44 7
                                    

Taehyung sabahın erken saatlerinde yürüyüş yapmak için hazırlanıyordu. Aklına dün gece yaşananlar geldikçe hafifte olsa titriyordu. Çünkü kendisine derin duygularla bağlanmış takıntılı sapığı ile dün gece karşılaşmıştı...
Biraz kafa dinleme amacıyla küçük bir yürüyüş yapmak hoşuna giderdi her zaman.
Klasik gri eşofman, üstüne de beyaz bol tişörtünü giymişti. Eline anahtarlarını ve telefonunu alıp ayakkabılarını giydikten sonra evden dışarı bir adım attığı an bir şeye bastığını fark etti.
Baktığında ise kocaman bir buket, buketin üstünde ise küçük bir not...
Çiçekleri ezdiği için çok üzülmüştü. Sonra buketi eline aldı diğer eliyle
- ondan önce anahtarları ve telefonu cebine koymuştu - notu tutuyordu.

"Tüm cesaretimi senin karşında yok olurken buluyorum bu yüzden yazamadım ve sana bu notu bıraktım...
Seni seviyorum - PJM"

Az önce okuduğu o güzel sözler tam anlamıyla kalbine bir bir işlenmişti. Hayatında ilk defa birisi onun için böyle düşünüyor ve böyle güzel bir notla çiçekleri armağan ediyordu. Etkilenmişti. Hemde çok. Zaten kim olsa etkilenmezdi?
Ama sorun şuydu ki : bu notu bırakan kişi, takıntılı bir sapık gibi davranmış ve Taehyung'u rahatsız edip korkutmuştu. Böyle güzel düşünen bir insanın böyle davranması hoş değildi Taehyung'a göre. Eve tekrar girdi ve kurumuş çiçeklerin içinde olduğu vazoyu, kuru çiçekleri attıktan sonra, kendisine verilen yeni çiçekler için kullandı. Sonra notu odasına bırakıp dışarı tekrar çıktı. Minik gülümsemesi ve ışıltılı gözleri ne kadar mutlu olduğunu belli ediyordu.

~~~

Jimin yaklaşık 1 saat boyunca evden çıkıp çiçekleri görmesi için beklemiş fakat bir sonuç alamayınca daha fazla beklemeyerek oturduğu banktan kalktı. Tam gidecekken gözlerini diktiği evin kapısı açıldı. Sadece tepkisini merak ediyordu. Sonra hemen gidecekti.
Tae çiçeklere bastığında yüreğinin ezildiğini hissetti. Ama yanlışlıkla olmuştu. Jimin, bununla avutuyordu minik kalbini. Sonra gencin hemen eline alıp notu okumaya başladığını ve gülümsediğini görünce mutluluktan çığlık atmamak için zor tuttu kendini. Çok güzeldi. Çok çok çoooook. Bu an belki de hayatının en güzel anıydı Park Jimin için. Çünkü sevdiği birisinin onun sayesinde gülümsemesini sağlamanın ve bunu tüm güzelliğiyle görmenin verdiği huzuru, mutluluğu ve heyecanı belkide en iyi o anlardı. İçeri girdikten beş dakika sonra tekrar çıktı. Gözlerinin ışıltısı kalbine, gülümsemesi ise aklına kazınmıştı...

Biraççık kısa oldu ve sizi çok beklettim özür dilerim bunun için 💜
Bu arada vministpsiko bi hikaye yazıyor ve çok güzel kendisi Twitter'dan arkadaşım olur lütfen hikayesine bakınız💜

Bu arada ismi değiştiricsm çünkü mafya flb çok saçma bence soft ve güzel bie aşk hikayesi olmasını istiyorum ve  o ilk  attığım bilgi gibi bölüme tekrar bakın çünkü değiştirdim :q
HER NEYSE SİZİ SEVİYORUM

Bu arada ismi değiştiricsm çünkü mafya flb çok saçma bence soft ve güzel bie aşk hikayesi olmasını istiyorum ve  o ilk  attığım bilgi gibi bölüme tekrar bakın çünkü değiştirdim :qHER NEYSE SİZİ SEVİYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝗠𝗬 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗟𝗢𝗩𝗘 -VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin