merhaba

48 5 3
                                    

uzun bir aradan sonra merhaba. en son 3yıl önce bölüm yayınlamışım o zamandan bu ana dek wattye adım dahi atmıyordum ta ki içime bir his doğana kadar . öylesine ne yaptıklarıma bakmak istedim . öyle geniş bir kitleye sahip değilim hiçbir zaman olmadım ve olamayacağım da galiba.
her neyse en son ki bölümde o yb yorumlarınızı görünce ne yalan söyleyeyim çok üzüldüm . lakin tüm bunlara rağmen yb gelmeyecek . sizi kırdıysam özür dilerm ki bu bölümü okuyan kişilerin görüceğini dahi düşünmüyorum çünkü yorumlarınızın üstünden çok uzun zaman geçmiş...
buraya yazmamın sebebi bir nevi iç dökmek. açıkçası bir yanım tekrardan hikaye vs yazmak istiyor ama diğer yarımsa şiddetle reddediyor bunu.
en son yazdığım zamanlr bile yazarken çok zorlandığımı hatırlıyorum . o zamanlar dahi bir bunalım içerisindeydim ve bu günden güne arttı.
hala armyim lakin herhangi bir shipim yok bu yüzden bir kitap yazsam bile ship üzerne olmaz. eskiden bu kitabı okuyan o az sayılı okurlarım umarım bu bölümü görürsünüz .
daha ne diyeceğimi bilemiyorum açıkçası... eskiyi özledim . eski beni özledim . ağır bir depresyon içerisindeyim ve kendimi iyi hissetmiyorum . lakin bunu okuyan kişi kendime bir şey yapmayacğaım merak etme . herkes gibi zor zamanlardan geçiyorum bende . o yüzden bu bölümü içinizi dökmek için kullanabilirsiniz^^ kafanız attığı zaman ve birisine yazmak isterseniz burayı günlük olarak kullanabilir hatta başka yazabda olursa dertleşebilirsiniz<3
dediğim gibi bu bölümü gören çok az kişi olucak .nedense bu biraz üzdü çünkü ben ilk yazdığım dönem buralarda in cin top oynuyordu sonra bir bakmışım insanlar kitabımı okuyormuş^^
size kısa süreli de okuma zevki yaşattığım için çok mutluyum.

SEVGİLİ ARMYLER ,
bu hayatta ne olursa olsun her şeyin üstesinden gelebileceğinizi unutmayın . olduğunuz kişiyi kabul edin ve kendinizi sevin . bir şeye bağlı olmayın her şeyi keşfedin ve kendinizi geliştirin . her zaman kendimi nasıl bir adım öteye taşıyabilirim diye düşünün . kendinize zaman ayırın , değer verin . değerinizi en çok eden kişi sizsiniz . çevrenizdeki olumsuz insanlara yol verin sizde kendi yolunuza bakın . başkalarının hayatını önemsemeyin o 'ruh emicilerden' olmayın.
özgüvenli olmasını başınızı dik tutmasını iyi bilin .
army benim ailem oldu , birlikte çok güzel zamanlar geçirfik (kötü zamanlarınızda oldu) ama ben army be bangtan ile büyüdüm . şuanda üniversite sınavına hazırlanıyorum ve yukarıda nasihat ettiklermi kendime uyguluyorum ki güçlü bir insan olayım.
bunu bana başta bangtan gösterdi onlar benim ailem .
ben bangtan ve army ile büyüdüm , her şey için teşekkürler <3



not: belki arada sırada sizi kontrol ederm hehe

(belki bir üç yıl daha sonra bunları görücem ve utanıcam ama şuanda bunları yazdığımdan pişman değilim heheheheheh)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝗠𝗬 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗟𝗢𝗩𝗘 -VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin