🥀MY SECRET LOVE ; 3

713 65 25
                                    

Taehyung şaşkınlıkla bakıyordu elindeki telefona.
Kimdi bu şimdi? Profil fotoğrafına baktı ama hiçbir şey yoktu. Yoktu.

Taehyung=
Kimsin
*görüldü*

Az önceki şaşkınlıkla bakıyordu. Şimdi ise sinirle. Çünkü, o kişinin mesaj atması sonrası ise görüldü atması saçmaydı. Kesin dalga geçiyorlar benimle diye düşündü genç ve telefonu cebinde atarak gitti iş yerine.
Cuma günüydü ve yarın tatil olacağı için sokaklar, caddeler ve kafe gibi yerler tıka basa doluydu.
Büyük ihtimalle büyük bir kesim içmeye gidecekti.
Gülümsedi Taehyung. Çünkü bugün oldukça para kazanacaklardı gerçi her gün oldukça fazla kazanıyorlardı ama böyle günlerde 2-3 katı fazla kazanıyorlardı...
O , oldukça lüks, güzel dekore edilmiş ve çok ünlü bir barda barmenlik yapıyordu. Sadece barmenlik değil bazı günler ise o hoş sesi ile şarkı söylüyordu.
O her yaştan insanı etkiliyordu. Sesi ve resim yetenekleri ile sanat severleri, çocuksu kişiliği ile çocukları ve nazik, hoş, ahlaklı davranışları ile de yaşlıların kalbini çalıyordu.
Yakışıklılığı tüm genç kız ve erkekleri etkisi altına alıyordu...

Ve tüm her şeyi ile Park Jimin'i etkiliyordu....

Heyyooo gençliiiiiikkkk
Her neyse, hikaye biraz durgun gidiyor ama diğer bölümde itibaren olaylar biraz daha gelişecek

Ayrıca artık sınır koyucam :/
Hayalet okuyucular var :(

SINIR = 5

𝗠𝗬 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗟𝗢𝗩𝗘 -VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin