🥀MY SECRET LOVE : 11

316 38 6
                                    

Jimin yaklaşık olarak 3 saattir üzerine giyecek bir sürü kıyafet deniyordu ama asla ama asla kendisini beğenmiyordu.
Aynada tekrar kendine bakarken arkadaşının sesini işitti.
" Saatlerdir kıyafet deniyorsun giy bir pantolon bir gömlek çık karşısına. Bu kadar kasmaya gerek yok."
"Kes sesini Jungkook sen anlamazsın."
Jungkook ergenin tekiydi. Hiçbir şey umrunda değildi. Tüm gününü animelerle ve video oyunlarıyla geçiren, odasından çıkmayı reddetden  birisiydi.
"Jimin hyung biraz özgüvenin olsun. Sen gerçekten çok harika birisisin eminim ki Taehyung seni tanıdığı zaman sana çok aşık olucak. Hem sen demedin mi ' O insanların kalbine odaklı bir melek' diye."
Jimin Jungkook'a döndü. Her ne kadar koca kafalı bir ergen olsada onu çok seviyordu. Her zaman yanındaydı.
Ve bu seferde haklıydı.
" Haklısın Jungkook. Neyse bu olmuş mu? "
" Gerizekalı - alnına vurdu - ilk kombinin daha güzeldi. Ayrıca sadece konuşacaksınız. Bu bir date değil..."
Düşündü. Yine haklıydı.
"Bazen haklı olabilmen beni çok şaşırtıyor. Neyse çık hadi odadan"
Jungkook çıktığında ilk ayarladığı kombinini tekrar giydi.
Siyah dar tişörtünün altına siyah dar pantolonunu gitmişti.
Çok basit duruyordu ama konu kıyafetler ise Jungkook'a kesinlikle güvenebilceğini biliyordu. Evden çıkarken maskesini ve gözlüğünü takmıştı. Hemen kendini göstermek istemiyordu. Jungkook ona, o çıkarken şans dilemiş ve sarılmıştı.
Kendisinde azda olsa özgüven denen o önemli duygu vardı.
Arabasına bindi ve Taehyung ile buluşacağı yere gitmeye başladı.

°°°

Taehyung yaklaşık olarak 1 saattir 'PJM' isimli sapığını  bekliyordu.
Kötü birisi gibi gözükmüyordu ama aynı zamanda öyle hiseettiriyordu.
Onunla tanışmak istiyordu çünkü merak ediyordu. Şuana kadar ona çok yaklaşmamış ve evine çiçekler bırakmıştı.
Kendisi hakkında bir başkasının bu kadar çok bilgiye sahip olması aklına geldikçe tüyleri diken diken oluyordu.
Şuan tek düşüncesi onun gelip gelmeyeceği yönündeydi.
Oturduğu bankta denize bakıyordu. Ayın yansımasıyla aldığı rengin ne kadar hoş olduğunu kafasında tartmays başladı fakat bu tartma işlemi çok uzun sürmedi. Telefonuna gelen bildirim sesi her şeyi bozmuştu.

"Özür dilerim"

^^^^

Umarım beğenmişsinizdir yazım yanlışım varsa affedin ve lütfen hikayenin akışı hakkında ki düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın  🥺

𝗠𝗬 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗟𝗢𝗩𝗘 -VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin