🥀MY SECRET LOVE 10

327 40 8
                                    

Jimin tekrar çiçekçinin önündeydi. Onunla yüzleşecek cesareti bulasıya kadar ona çiçeklerle birlikte notlar bırakmaya devam edecekti.
Parayı ödedikten sonra Taehyung'un evinin kapısına gidip çiçekleri bırakırken aniden kapı açıldı.
Taehyung ona şaşkın ve uykulu bir ifade ile bakıyordu.
Jimin ise öylece kalmış lafı nasıl çevireceğini düşünüyordu.
"Sen..."
"Bay Park bu çiçekleri size getirmemi istedi. İyi günler." diyerek son anda durumu kurtarmıştı Jimin.
Tae'nin narin ellerine çiçekleri tutuşturup hemen oradan suç üstü yakalanan bir çocuk misali arkasına bakmadan oradan uzaklaşıp gitmişti.
Taehyung ise arkasından öyle bakıyor ve olayları kavramaya çalışıyordu.
Hafifçe sırıttı.
Çünkü o gece onunla konuşan adamın sesiyle yani 'PJM' olarak tanıdığı adamın sesiyle az önceki gencin seslerinin aynı olduğunu fark etti.
Sırıtması git gide büyüdü.
Hemen ellerindeki çiçeklerle oturma odasına gitti.
Kendisini koltuğa attı ve duruşunu dikleştirip çiçekler arasındaki notu aldı.
"Cesaretim olunca ilk işim sana güzelce sarılmak olucak Kim Taehyung."

°°°

Jimin, onun olduğunu anlamaması için hayatı boyunca hiç etmediği duayı şuanda  ediyordu.
Çünkü kendisini yetersiz buluyordu. Özgüveni bir cam misali kırılıyordu onun yanında bunun sebebi ise Kim Taehyung'un mükemmel oluşuydu.
Park Jimin asla ama asla içindeki mücevheri bilmiyordu onun için sadece Kim Taehyung vardı.
Masasına oturdu, derin düşüncelere daldı.
Bu düşüncelerini yaklaşık iki dakika sonra bozan bir mesaj sesi odada yankılandı.

Taehyungie=
Kekekeke benden kaçışın oldukça tatlıydı

PJM =
Neyden bahsediyorsun?

Taehyungie=
Sonunda yazabildin?

PJM =
Neyden bahsediyorsun?

Taehyungie=
Aniden soğuk davranman hoşuma gitmiyor Bay Park

PJM=
Özür dilerim

Taehyungie=
Bence şu sapıkça duruma bir son vermeliyiz. Buluşalım

PJM =
Yapamam

Taehyungie=
Korkak...

Taehyungie=
Bu akşam saat 22.30da deniz kıyısında buluşalım. Gelmezsen yüzüne bile bakmam

Taehyungie=
Gerçi yok ama neyse...
(görüldü)

-
-
-
Ehehehehe :)
Sizce ne olucak?
Bu arada ben yazmayı harbi unutmuşum neyse kusura bakmayın çok aktif olamıyorum

𝗠𝗬 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗟𝗢𝗩𝗘 -VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin