🥀MY SECRET LOVE : 9

401 47 18
                                    

Medya aşşırı minnoş değil mi?
Lütfen azcıkda olsa yorum yapın
>:(

Taehyung elleri cebinde küçük bir çocuk gibi yürüyordu. Yüzünde ki gülümseme hiç ama hiç solmamıştı.
Sonra bir banka oturdu, eline telefonunu aldı. Aklından bir teşekkür mesajı atmayı geçiriyordu.
Bir çok kez, değişik değişik mesajlar yazıp sildi. Bazıları çok resmi, bazıları ise çok samimiydi. Bir türlü ortasını bulamıyordu. En sonunda bir şeyler yazabildi.

Taehyung =
Çiçekler için ve not için teşekkür ederim PJM(?)
*görüldü*

Taehyung =
Bir şey yazmayacak mısın?
*görüldü*

Taehyung =
Tamam. İyi günler.
*görüldü*

Neden şimdi böyle birden soğuk davranmaya başlamıştı ki? Ya da Taehyung'a öyle geliyor ya da önemli bir işi çıkmıştı...
En azından Taehyung teşekkür etmişti. Daha fazla orada durmadan evine gitti.

Evine gittiğinde çirkin vazonun içinde ki çiçekler evi daha da katlanabilir bir hâle  getirmişti o an. İlk defa karşılaştığı bu jest onun çok hoşuna gitmişti. Papatyalar, kırmızı güllerin arasında küçücük kalmıştı . Sanki kırmızı bir tabloya minik beyaz noktalar eklenmiş gibiydi. Tabi aralarında yeşil yapraklarda ayrı bir hoşnutluk katıyordu işin içine.

Vazoyu alıp camın önüne koydu. Acaba PJM denen kişi görür müydü bunu? Tabi görürdü. Yani herhalde.

Saat sabahın erken saatlerinden yavaş yavaş ayrılıp öğle saatlerine doğru yaklaşmıştı. Bununla birlikte ortamda ki hareketlilikte artmıştı. Gündüz çok bir işi olmadığı için uyumaya karar verdi. Usulca odasına çıkıp üstünü değiştirmeden yatağına yattı ve güzel düşlere kaptırdı kendini...

~~~

Jimin, Taehyung'un mesajlarını yaklaşık bir milyon kez okumuş, işine odaklanamamıştı.
Eğer hep böyle teşekkür edecekse ona bir çiçek bahçesi bile alabilirdi.
Kafasını oturduğu yerde geri yasladı. Bugün tekrar sahne alacaktı. Fakat Jimin bu sahnenin sadece kendisine özel olmasını çok istiyordu.
Sonra dün gece kimsenin olmadığını görünce Taehyung'un nasıl endişelendiğini hatırladı. Böyle olmasını istemezdi.
Sesi kalın olmasına rağmen oldukça naifti. Taehyung gibi çok güzeldi.
Her konuda iyi olması Jimin'i şaşırtıyor, kendisine daha çok hayran oluyordu.

Mesaj atmayı düşündü ama cesareti yoktu. Bu yüzden akşam yine ona bir buket çiçek bırakacaktı. Daha hoş bir not ile...

Kısa oldu ama olsun ehehehehe neyse biraz yorum falan yapsanız hoş olmaz mı?
Bencr çok hoş olur (〃▽〃)

𝗠𝗬 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗟𝗢𝗩𝗘 -VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin