Taehyung dudaklarında ki sigarayı narin elleriyle kavradı ve sonra küllüğe bastırıp söndürdü .
Ağzından çıkan duman onu yapbozmuş gibi tamamlıyordu.
O her şeyi ile mükemmel duruyordu. Gün daha yeni doğuyordu. Küçük penceresinden kainatın mükemmelliğini izliyordu.
Sanki ressam bir kaç boya darbesi yapmıştı gökyüzüne.
Taehyung'a göre bu an çok göz kamaştırıyordu.
Bu yüzden her zaman erken kalkar ve bir elinde sigarası ile izlerdi dışarıyı.
Yaşadığı binada 3-4 yıldır tek başına yaşıyordu. Daha önceden (iki yıl önce)
o güzel manzarayı izleme şansı olmuyordu çünkü önünde koca bir bina vardı. Her önünden geçtiğinde sessizce küfreder ve "Senin yüzünden Güneşin doğuşunu izleyemiyorum" derdi.
Bir gün aniden işten dönerken binanın yıkılışını gördü. Aşırı mutlu olmuştu. Babasının yıkılışından
- babası şirketi iflas etmişti - daha mutlu bile olmuştu.
Şimdi orada çocuk parkı vardı. Böylesi daha iyiydi. İşten dönerken bir kaç çocuk ile birlikte vakit geçiriyor yaşayamadığı çocukluğunu küçük çocuklarla birlikte oynayarak yaşıyordu.Sert görünüyordu, biraz ya da kimilerine göre fazla...
Siyah saçları, giyinimi, abartılı olmayan ama sol kolunu kaplayan dövmesi, kulaklarında ki küpeler ve sigaraları...
Ama çocuk parkında kare gülüşü ile herkesin kalbini eritiyor ön yargıları kırıyordu. Her oradan geçirdiği zaman dilimindenTae çocuklara daha çok bağlanıyor, çocuklar da Taehyung'a daha çok bağlanıyor hatta bazıları sırf onun için ailelerine yalvarıyorlardı.
Onunla vakit geçirebilmek için...Gerçi Onunla vakit geçirmek isteyen tek kişi çocuklar değildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗠𝗬 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗟𝗢𝗩𝗘 -VMİN
Fanfic𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙩𝙪̈𝙢 𝙜𝙪̈𝙡𝙪̈𝙢𝙨𝙚𝙢𝙚𝙨𝙞 𝙞𝙡𝙚 𝙤𝙣𝙖 𝙮𝙖𝙠𝙡𝙖𝙨̧𝙖𝙣 𝙖𝙙𝙖𝙢𝙖 𝙙𝙤𝙜̆𝙧𝙪 𝙖𝙙ı𝙢𝙡𝙖𝙙ı. 𝘾̧𝙤𝙠 𝙜𝙪̈𝙯𝙚𝙡𝙙𝙞, 𝙝𝙚𝙧 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣𝙠𝙞 𝙜𝙞𝙗𝙞... 𝘾̧𝙚𝙣𝙚𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙯𝙖𝙧𝙞𝙛 𝙥𝙖𝙧𝙢𝙖𝙠𝙡𝙖𝙧ı 𝙞𝙡𝙚 𝙩𝙪𝙩𝙩...