Hangi parfüm şişesine sığabilir ki kokun?

1K 11 2
                                    

Sarılmak istiyorum, kokun bedenimi sarhos edene dek. Kokunu özlüyorum en cok ta kokunu. Oksijeni bosver de, bana kokun gerekli. Kimse senin gibi kokmuyor. Kimse sarıldığımda senin verdiğin huzuru vermiyor. Senin gectiğin sokaklardan geciyorum, belki kokun burnuma takılır diye. Nefes alamıyorum kokunu içime cekmeden. Heryerde aradığım, o lanet kokun nerde? Hangi parfüm şişesinde? Hangi parfüm şişesine sığabilir ki huzur bulduğum o kokun ? Huzurum sensin, sen yokken yaşama sebebim yok. Senin kokun bana oksijen gibi. Seninle gittiğimiz yerlere gidiyorum, tek başıma. Anılar diyorum, anılar acıtıyor. Belki bu kadar anımız olmasa, bu kadar özlemezdim seni. Seninle gittiğimiz yerlere tek gitmek, ölüm gibi. Oturduğumuz banka oturuyorum, sen yoksun. Gözlerim seni arıyor belki gelir diye. Ama gelmiyorsun. Ben bekliyorum, otobüs durağında bir vapur bekler gibi. Biliyorum gelmezsin, ama hep bir umutla bekliyorum. Olurda birgün özlersen, çık gel ben herzamanki yerdeyim. Bıraktığın yerde. Ve biliyorum ki ne kadar sarılırsan sarıl bıraktığın an özlersin. Ama gel, kokunda huzur bulayım. Ama gel ki yeniden nefes alayım. Gel ki gülüşünde hayat bulayım.Ki senin gülüşün, sabahlara kadar değil, sonsuza kadar izlenir. Gitmene bile kızamıyorum, dönersin diye umudum var. Gel ki kırma umutlarımı, yeniden biz olalım? Birbirimizi değil, beraber baskalarını kıskandıralım?

"Yanıma otur şu cirkin hayatta en güzel manzara biz olalım."

Aşk ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin