Bi acı var içimde, hiç gecmeyen. Acılar insanı olgunlastırır diyolar, ama çürüdük bilmiyolar. Sen benim içime işlemişsin, kim söküp alabilir ki seni? Herkes vazgec, sevme dedikce dahada büyüyo içimdeki sen. Senden sonra hep birşey eksik gibi, hep bişeyler yarım. Meğer diğer yarım senmişsin. Olmuyo sensiz yapamıyorum. Çok özlüyorum. En cokta kokunu özlüyorum. Kokunu ezberlemeseydim, belkide sensizlik bu kadar zor gelmezdi. Sen kokan hırkalar istiyorum. Kokun olursa yasayabilirim. Acılarım hafifler,yaralarım eskisi kadar kanamaz. Önceden bi insanın gülüşünü görünce kendimden geciceğimi, kokusu olmadan nefes alamıycağımı, sesini duymadan yasayamıcağımı söyleselerdi, güler gecerdim. Sonra ne mi oldu? Sen geldin.Sen varken hersey anlamlıydı. Yasamak nefes almak gülmek. Bişeylerin anlamlı olduğu zamanlara dönmek istiyorum artık. Çok cabuk güveniyorum, fazlasıyla aptalım. Ama bu hatayı hep yaparım. Ne kadar acı ceksemde sen benim en güzel hislerimsin. Bazen kendime soruyorum, hep ulasamadığını mı sever insan? Ama nasıl seviyorum bi bilsen. Herkesi sevecek kadar sıradan bi insan değilim. Ama sana tamamıyla bağlandım. Gülüşüne, gülünce kaybolan gözlerini sevdim. Harflerin gülüştüğünü senin adınla gördüm ben. Ama hayat zaten hep böyleydi, neye muhtacsak, neyi istiyosak en uzağımıza koydu. Sevdiğimiz şeylerden vazgecmemizi istedi. Bizi sevdiğimiz şeylerde sınadı. Kimi güçlü kalıp acısına sabretti, kimi de acısına dayanamayıp ölümü secti. Ki zaten güçlü olup sabreden tarafında ölüden farkı yoktu. Sabredenler, güçlü kalanlar, ruhu ölen insanlardı. Hep bi katil vardır zaten. Önce seviyomus gibi gelip sonra herseyini alıp umutları bırakıp cekip giden.Hayır yani anlamıyorum, gidilicekse neden gelinir? İnsanlar acı cektirmeyi sever olmus. Sevipte gurur yapanda var, hiç sevmeyip intikam uğruna oynayanda. Aslında hepsi ruh öldüren katiller. Sevmeyi bilmeyen, cekip gidenleri sevmeyin. Sizi gecelerce günlerce ağlatanları sevmeyin. Siz siz olun tek bi göz yasınız için dünyayı yakıcak birini sevin, sizi ağlatanı değil. Söz veripte gideni değil, söz veriipte tutanı sevin.
Ne kadar cok umut edersen, o kadar cok acı cekersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çıkmazı
ChickLitDur ve bak şimdi geçmişe. Neredeyiz? Başta mı, sonda mıyız, yoksa bu sokağın adı aşk çıkmazı mı?