Sahi , hiç gelmedim mi aklına ?

799 9 0
                                    

Hiç gelmedim mi aklına? Bensiz ne yapar bu kız diye düşünmedin mi hiç? Bu kız beni bu kadar çok severken, uğruma ölürken. Gitmek adamlığa yakısır mı diye düşünmedin mi hiç ? Sahi,  sen hiç sevmedin mi beni ? Hiç özlemedin mi? Arada bir de olsa aklına gelmedim mi hiç ? 5 dakika bile düşünmedin mi beni? Giderken bir elveda bile etmeden gittin. Veda etmeden gidilmez cocuk, öğretmediler mi sana? Seni cok seven birini yarım bırakmaman gerektiğini öğretmediler mi? Hiç vicdanında mı sızlamadı giderken? Sadece kendini mi düşündün ? Hiç mi düşünmedin bir kızın ahını alıp mutlu olamayacağını ? Tek kelime etmeden gittiğinden beri hiç mi kalbin sızlamadı be adam ? Yazık değil mi bana, böylesine umut verip sözler verip gitmek yakıştı mı sana ? Ah be gidenim, sevmedin mi hiç ? Gitmeden bi veda bile etmedin. Son kez sarılsaydın, son kez kokunu içime çekseydim.Son kez nefes alabilseydim. Bunu bile cok gördün bana. Sen sevmeyi gec, bana hiç değer vermedin. Ben seni ne kadar sevdiysem, sen o kadar sevmedin. Ben sana ne kadar değer verdiysem o kadar değersizdim gözünde. Bana bi hoscakalı bile cok gördün.  Beni defalarca üzen seni, defalarca sevdim. Hemen unutsaydım değer miydi sevdiğime ? Sanmıyorum.  Peki söylesene, yarım bırakana adam denir mi? Nasıl yakıstırdın ki kendine. En acısıda sanki seni sevdiğimi bilmiyormuşsun gibi devam ettin hayatına.En acısıda buydu zaten. Çok sevdim diye mi sevemedin beni? Ne yazıkki bu soruların hiç bi cevabı yok.

Beraber güldüğün insan, birgün seni tek basına ağlatır.

Aşk ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin