Aynı kaldırımda yürüyebilicek kadar yakınsın, ama ellerimi tutamayacak kadarda uzaksın. Hıckırıklarımı duyamıycak kadar sağır, öldüğümü göremiyecek kadar kör, ve gelip sarılamayacak kadar yabancısın artık bana. Bir zamanlar herseyim olan birinin, simdi hiç bişeyim olmaması ölüm gibi. Kac defa öldüm dedim, ölücek kadar cok üzüldüm ama hiç birinde ölemedim. Paramparca oldum. Her gidisinde bi parcamı alıp götürdün. Yana yana kül oldum,ama hala sönemedi içimdeki yangın. Artık rol yapmaktanda yoruldum. Yüzüne gülüp arkandan ağlıyorum. Bilmiyosun hissetmiyosun. Senin canın yansa yine ilk ben ağlarım. Senin parmağına diken batsa benim canım yanar. Senin canın yandı diye kendi canımı yakan bi kızım ben. Sen orda baskasına gülüyosun, ben burda ölüyorum. Defalarca. Eskiden ne kadar yakınsak şimdi bi o kadar uzağız. Fazla yakınlığın getirdiği uzaklığı yasıyoruz.Sensiz bi günümü bile gecirmek istemezken simdi haftaları ayları geciriyorum be sevdicek. Sevdicek kelimesini ne zaman duysam içim sızlar. Sevdiceğim derdim sana. Sevdiğim ve seveceğim. Cok özlüyorum, karsında ölüyorum ama sarılamıyorum. İçim gidiyo sarılamıyorum. Sana sarılamadığım her gün ölüm gibi. Acımı iliklerime kadar hissediyorum. Karsında gülüyorum, ağlamamak için. Bu acı ne zaman gecicek? Sebebi sen olmadığı sürece içten gülemiyorum. Sevdiği yanında olanlar cok sanslı. Nasıl bi özlem bu gecmiyo, gecmediği gibi her gecen gün dahada artıyo. Hiç gelmiceksin , sarılmıcaksın bu acı gecmicek biliyorum. Hiç gelmeyecek birini beklemek cok yorucu. Şu geldiğimiz hale bak, oysa eskiden ne de güzeldik. Sen beni unuttun bile coktan. Ben unutamıyorum. Denesemde olmuyo. Beni unutturan olduğu gibi seni unutturan olmuyo. Yada ben kimseyi yerine koyamıyorum, koymak istemiyorum. Sen olmadığın , sarılmadığın sürece bu kız hep yarım. Gel tamamla diğer yarım , eksik kalan yanımı?
Bana uzak uzak durma, tüm kemiklerim ağrıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çıkmazı
Genç Kız EdebiyatıDur ve bak şimdi geçmişe. Neredeyiz? Başta mı, sonda mıyız, yoksa bu sokağın adı aşk çıkmazı mı?