Ölüyorum sandım, sensizlikmiş diğer adı.

257 9 0
                                    

Gülüyorum falan ama çok sorunum var. Sensizlik gibi. Gitme lütfen beni bırakma. Herkes bırakıp gidiyo, sen gitme. Sana bakınca anlıyorum sonsuzluğu. Sana bakınca ben ben oluyorum. Sen gittin, söylesene ben şimdi kimim ? Karşında ölmeyi diledim. Sustum konusamadım. Çok ağladım senin için. Bir daha beni sevemeyeceğin için. Bidaha dönmeyeceğin için. Ölümün bile acısı gecer, elbet gecer bu da dedim. Yasıyorum, nefes bile alıyorum. Ama nefes aldıkca canım acıyo. Ben yarı ölü nasıl yasanır öğrendim. yok olarak büyümeyi öğrendim. Tek basıma kalarak büyümeyi öğrendim. Herkes beni tek tek terk ettikce, ben dahada büyüdüm güçlendim.Ve öğrendim ki kimse gercekten yanınızda değil. Hep kaybetmek zorunda mıyız? Kime yazayım ben şimdi, sevdiğim adama mı? Beni bi basıma bırakıp giden adama mı? Yoksa acı cektiğimi göre göre yanımda olmayana mı? Ama sen her zamanki gibi yoksun. Ben sadece seni istedim. Ama olmadı işte. Hissizlesmeye basladım sayende. Ve sonra ağladım yine ağladım. O gece ağladım. Kimseyi umursamadan hıckıra hıckıra. Göz yaslarımda boğulurcasına. Adını sayıklaya sayıklaya gidişine söve söve.  Herkes gitse bile ben yanındayım demedin mi? Sözler vermedin mi? Ben seni asla bırakmam demedin mi? Seni sevdim cok sevdim Gülüşlerimin sebebi oldun. Beni üzmeni bile sevdim. Ben bu hayatta kime değer verdiysem, dahada değersizlestim gözünde. Kimseye güvenmemeyi öğrenirsin zamanla.Yazmak istediğim acılar dolu içimde. İçim dısıma tasıcakmıs gibi.  Okadar cok şey oluyo ki, o kadar cok olay. Yıprandığımızın bile farkına varmıyoruz bi süre sonra. En cokta geceeleri oluyo, içimizde ki acı, içimizdeki sancı. Kalbimizdeki acı. İçim ölmüş gibi, ben yok olmusum gibi.Ruhum kaybolmus gibi.İçim içime sığmıyo artık. İçime attıklarım beni öldürüyo. Yazıyorum, durmadan yazıyorum. Acıyı parmaklarım en uclarında hiisediyorum. Yazdıkca azalıyomus gibi. Ama yazıp hatırladıkca dahada kanatıyorum yaralarımı. Ölüyorum karsında. Eskiden gözlerimin içine bakan kişi artık yüzüme bile bakmıyo. Nasıl oluyoda herseyinken birden hiçbişeyin oluyorum. Gidilicekse neden gelinir ki? Şimdi sen benimle yapmadığın herseyi baskasıyla yapıcaksın, hayallerimi baskasına yasatıcaksın. Bu cok acı.

İçini dökebilmenin en güzel yoludur. Ağlamak ve yazmak.

Aşk ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin