3. BÖLÜM - "İyi Uykular"

178 72 27
                                    

Selam canlarr💞
Yukarıdaki müziği açalım ve arkamıza yaslanalım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalarr^^

"Sanki anlıyordu beni. Görüyordu gözlerimdeki acıyı..."

---

KURŞUN

3. Bölüm - İyi Uykular
"İyi uykular, Aistra."

Hava daha yeni açılıyordu.
Uyuyamamıştım ve uykusuzluktan ölmek üzereydim. Gece yatakla kavga bile etmiştim. Kafam dağılsın diye yataktan kalktım ve camın önüne oturdum. Kitabımı ve kahvemi alıp yağan karı seyretmeye başladım.

...

Saatin nasıl geçtiğini daha anlayamadan Burak kapıda belirdi. Yeni uyanmıştı ve komik görünüyordu.

"Uyanmışsın."

"Ya ya daha yeni uyandım."

"Bende."

Güldüm. Anlamamıştı.

"Neyi bekliyorsun?"

"Niye güldüğünü anlamaya çalışıyorum."

Elimi 'boşver' dercesine salladım. Omuz silkti ve arkasında dönüp gitti.

Telefonum çaldığında kalktım ve elime aldım. Umay arıyordu. Onu çok özlemiştim ve neredeyse bir haftadır görüşmüyordum. Zaman kaybetmeden telefonu açtım.

"Arya sonunda açabildin. Öldün kaldın sandım bir an."

"Sanada 'merhaba' canım."

"Sana iyi haberlerim var. Bugün geliyorum. Normalde beş gün sonra gelecektim ama ikna ettim annemi. Kadın bırakmıyor beni. 'Özledim bırakmam' diyor. Tamam da bende özledim ama işte çalışıyorum yani değil mi? Anne işte. Ee sende bir şeyler anlat hiç konuşmuyorsun."

"Söz hakkı versen konuşacağım. Teşekkürler. Burak'la seni nasıl özledik bilemezsin. Yasemin Ablaya söyle Arya çok özlemiş onu bırakmazmış diye."

Güldük.

"Bunu ileteceğim hanımefendi. Sana bir şey soracaktım. Orda ağlamıyorsun artık değil mi?"

Duraksadım. Tabiki ağlıyorum demeyecektim.

"Arya?"

"Buradayım. Tabiki de ağlamıyorum. Unuttum gitti. Merak etme."

Umay gideceğinde beni tembih etmişti.
Yapabileceğim bir şey yoktu.

"Tamam sana güveniyorum. Ben şimdi kahvaltı yapacağım sonra görüşürüz,
öptüm."

"Görüşürüz."

"Kimdi o?"

Gelen sesle yerimden sıçradım.

"Burak gizli gizli gelme diyorum sana! Kalbim yerinden oynasa yine iyi çıkaracaktım bir an!"

Kahkaha attı. Tabii ona göre komikti ama öleceğim sandım. Yastığı kafasına fırlattım. Hafif sendeledi. Attığım gibi geri geldi suratıma.

"Pislik! Çık odamdan!"

Bağırıyordum ama bir yandan da gülüyordum. Komikti.

"Emredersiniz."

"Burak gelsene."

Arkasını döndü. 'Ne oldu' der gibi bir bakış attı. Yatağa oturdum. Elimi yatağa koydum 'otur' işareti yaptım. Yanıma gelip oturdu.

KURŞUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin