Keyifli okumalar 🕊
Şarkılar;
Jaymes Young, İnfinity
Duman, Senden daha güzel6. BÖLÜM
Genç adam istediğini almak için bu odaya gelmişti. Her zaman olduğu gibi bu sefer de onu almak için kendini aynı yerde bulmuştu. Onu düşünürken, onun hayaliyle. Onun gülüşünü, onun sesini, onun gözlerini, onun varlığını. Ona mutluluk veren kişiyi düşünerek bu odaya geliyordu.
Siyah saçlı kadın yatakta uzanmış yukarıdan ona bakan adama bakıyordu. Bunun tek seferlik olduğunu bilerek onunla birlikte olacaktı. Hem zevk hem de işin sonunda olan para için.
Genç adam karşısında boylu boyunca uzanan kadına göz ucuyla bakarak üstündeki tişörtü mekanik hareketlerle çıkarmıştı, altındaki pantolonu da hızla çıkardı. Bu acelesi bedeni arzuladığından değildi. Kadın onun hareketlerini izlerken çırılçıplak olan vücudunun kor gibi yandığını hissetti. Adam altındaki baksırı da çıkarttığında şimdi şartlar aynı duruma gelmişti.
Kadın, adamın aletini gördüğü an elini organına götürüp bastırdı. Her gece biriyle oluyordu ama her birinin verdiği zevk farklıydı. Adam, ağır adımlar atarak yatağa doğru yürüdü kadının yüzüne bakmadan işini yapmak istiyordu buraya gelmesindeki amacına ulaşmak istiyordu.
"Kuralı biliyorsun. Eğer istenmeyen bir şey olursa bunu umursamam. Ve bu süreç içerisinde ses çıkartmak yok sadece işimi halledeceğim." Soğuk ses tonuyla konuşan adam, konuşmasını sürdürürken yatağa varmıştı.
Bir dizini yatağın üstüne atarak yatağın hafifçe çökmesini sağlamıştı. Diğer dizini de yatağa koyduğunda kadının bacak arasına yerleşmişti. Kadın hiç ses çıkarmadan kafasını sallayarak onaylamıştı. Adam her ne kadar görmese de onun bunları onayladığını biliyordu.
Dizleri üzerinde biraz daha yukarı çıkarak. Bacaklarının kadının tenine değmesini sağladı. Birlikte olduğu kadınların yüzüne bakmaz, hayal ettiği kişiyle olduğunu hissetmek isterdi. Ona sahip olmuş gibi hissetmek...
Aletini sıvazlamaya başlarken kadının üzerine eğildi biraz, bir elini kadının yanına koyarken diğer eliyle aletini sıvazlamaya devam ediyordu. Yeterince sertleştiğinde, kadının hazır olup olmamasını sormadan kadının ıslak olan organına aletini dayadı. Aletini ıslak olan kadınlığına sürterken gözlerinin önüne tekrar o geldi her zaman olduğu gibi.
Aletinin ucunu kadınlığına biraz ittiğin de birleşme yerlerinde olan elini aralarından ayırıp onu da kadının diğer yanına koydu. Şimdi kadının üzerine eğilmiş, gözleri sadece kadının karnında iken onun içine gömülmeyi ve zirveye çıkarken onun adını haykırmayı istiyordu.
Kadın rahat bir şekildeydi onu içinde istiyordu o büyüklüğün içini doldurmasını ve tıpkı onun gibi zirveye tırmanmasını istiyordu. Organına değen alet ile içi kıpır kıpır olurken adamın hareketlerini izledi yüzüne bakmayışını biliyordu. Bu odaya gönderilirken her şeyi bildiği gibi.
Adam içine derin bir nefes hapsederken kendini kadına itti. Gözlerini kapatırken tekrar onu düşündü onun o mavi gözlerini, gülerken dudağının kıvrılışını, garip hareketlerini, ufak bir şeyde mutlu olurken havalara uçmasını, onu izlediğini fark ettiğinde yüzünün kızarmasını.
Şu an bu yatakta uzanmış hafif dokunuşlarla ona sahip olurken onu hayal etmek bile onu zirveye taşıyordu. Onun gülüşünün melodisini duyması, Allah'a dua etmek için tek sebepti.
Kadın dişlerini sıkarak içinde gel git yapmasını hissederken, inleyemiyordu. Kuralları çiğneyemezdi. Üstüne eğilmiş adamın gözleri kapalıyken garip mırıltılar çıkarıyordu, hafif dokunuşlarla ona sahip olmasını hissediyordu. Alnındaki terleri silmek istese de dokunamazdı. Ona dokunulmasını sevmeyen adam, onun en derinliklerine giriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAYDEZ +18
ChickLit(YETİŞKİN İÇERİK!!) "Bu hissi unutmak üzereydim." dediğini duydum. Göğsümden kopan hıçkırıklarım arasında titreyen dudaklarımla onu yanıtladım. "Hangi hissi?" "Sağ tarafımı dolduran güzel kalbinin bende yarattığı o güzel hissi." Dedi ve kalbimi sağ...