Keyifli okumalar 🕊
Şarkılar;
Ozbi, Karamel
Sena Şener, Teni tenime
Yaşlı Amca, Yakamoz güzeli2. BÖLÜM
Yağmur tanelerinin pencereye düşüp yavaşça süzüldüğünü duyuyor, anımsıyordum. Yorgun bedenime tezat cesaretim gün yüzündeydi. Her an uyuyakalacakmışım gibi hissediyorum. Ama bunun yanında tüm hücrelerim transa geçmiş gibi uyanıktı. Bedenim yorgun ama ruhum enerji doluydu. Hiç tatmadığım duyguyu tatmak için deliriyor, çırpınıyordum. İçimde oluşan kıvılcım lav gibi büyümüştü.
Düğmeleri aheste aheste açtım. Gözleri gözlerimde iken altımdaki erkekliği her saniye daha çok sertleşiyordu. Kadınlığımın tam arasına yer edinmişti, bu bile beni heyecanlandırıyordu, göğüs uçlarım sertleşmeye başlamıştı. Üzerine biraz daha eğildim, parmaklarımdan destek alıp gömleği, omuzlarından sıyırarak çıkartmaya çalıştım. Uyuşturucunun verdiği yorgunluk ve içimde büyüyen heyecanla ellerim titriyordu.
"Sıra bende güzelim!" Yüzüne bakmaya fırsatım olmadan kendimi yatakta buldum. Altımda olan külot dışında çırılçıplaktım. Bunu umursamadan kahkaha attım. Karnımda oluşan karıncalanma onu içimde istediğimin belirtisiydi. Kahkaha atmaya devam ederken birkaç kumaş sesi duydum. Bir süre sonra adam tekrar üzerime eğilmişti.
Yarı açık, gözlerimle karşımda duran yakışıklı adama baktım yüzüme bakmakla meşguldü. Elinden destek alarak üstüme eğilmiş adamın, dağınık siyah saçlarından bir tutam alnına düşmüştü. Bana bakmaya devam ederken içimde oluşan hareketlenme daha cüretkar olmama sebebiyet veriyordu, sertliğini hissetmek istedim.
Adam yüzüme doğru eğildi gözlerime aynı şekilde bakmaya devam ederken elimi çıplak omzuna koydum. Pürüzsüz esmer teni onu daha çok istememe yol açıyordu. Siyah göz bebekleri en koyu olunacak şekle gelmişti. Üstüme biraz daha eğildiğinde çıplak göğüslerimiz birbirine değdi.
Aramızda görünmez kıvılcımların oluştuğunu hissettim, bir an. Gözlerim irice açılırken kendini bana bastırdı, kumaş pantolonunu çıkartmıştı bacakları bacaklarıma değiyordu. Aramızda sadece ince kumaş vardı. Hızlanan kalbim ve titreyen vücudum, isteğimi doğru bulmuyordu. Ama kanımda dolaşan uyuşturucunun etkisi daha büyüktü.
Kararımdan geri dönmeyecektim...
Üstümde ileri geri hareket ederken kumaş olmasına rağmen tam girişimde hissediyordum sertliğini. Vücut ısımın onlarca derece arttığını hissettim, yüzüme hücum eden kan ile kızardığımı anlamıştım. Tam girişime baskı yapan sertlik istediğimi almama az bir zaman kaldığını gösteriyordu ama bunu her ne kadar istesem de yapamazdım. Bu yanlıştı tanımadığım bir adamı delice istemem yanlıştı.
Ama yapıyordum.
Bir eli göğsüme giderken eş zamanlı olarak dudaklarıma kapandı. Sert öpüşüne karşılık verirken o göğsümü yoğuruyordu. Kendini bana bastırmaya devam ediyor, ağzından hayvani sesler çıkıyordu. Ellerim yerinde durmadan vücudunu keşfe çıkmıştı. Ben onun vücudunu yakarken, o benim vücudumu küle çevirmek için yemin etmiş gibiydi. Dudaklarımdan ayrıldığında soluk soluğa alnını alnıma dayadı. Nefeslerimizi düzene sokmak için kendimize biraz zaman tanıdık.
Birkaç dakika sonra üzerimdeki gövdesini benden uzaklaştırdı. Dudaklarını boynuma sürterek, göğüslerime doğru ıslak çizgiler çizmeye başladı. Göğüs oluğuma vardığında burnunu sürterek derin bir nefes aldı. Birkaç derin nefesten sonra öperek emmeye başlamıştı. Öptüğü yerler hafif bir acıyla sızlıyordu ama bu sızlanma kadınlığımda olan sızı gibi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAYDEZ
Genç Kız Edebiyatı(YETİŞKİN İÇERİK!!) "Bu hissi unutmak üzereydim." dediğini duydum. Göğsümden kopan hıçkırıklarım arasında titreyen dudaklarımla onu yanıtladım. "Hangi hissi?" "Sağ tarafımı dolduran güzel kalbinin bende yarattığı o güzel hissi." Dedi ve kalbimi sağ...