5.Bölüm

186 22 25
                                    

Seokjin

Şu an çok kötü yakalanmıştım. Jimin kesinlikle benim olduğumu anlamıştı. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Neden Yoongi'ye karşı bu kadar özgüvensiz olduğumu da bilmiyordum. Belki de şarkılarında sağa sola dis attığı için ondan çekiniyordum ve kendimi onun için yetersiz görüyordum.

Steresten terlemiştim. Gözümdeki gözlüğü ve maskeyi indirip yüzümü yıkadım soğuk suyla. Cesaretimi toplayıp telefon numaramı Tae ile etkinlikte göndermiştim ona ama o buna inanmamıştı. Haklıydı aslında ama hiç mi gündemi takip etmiyor. Her yerde Tae ile çok yakın arkadaş olduğumuz hatta bazılarında bir ilişki içerisinde olduğumuz bile yazıyordu. Tabi ki de bu haberler hemen şirket el atıyordu ve asılsız haber yapmaktan davacı oluyordu ve yüklü bir miktar tazminat alıyorlardı.

"Gerçekten de senin numaranmış." dedi arkamdaki bana kalp krizi geçirtecek ses. Sıçmıştım. Neden Taehyung'u da gizlemedim ki? Onu hatırlamazlar diye düşünmüştüm ama unuttuğum şey Tae'nin Jimin'in dikkatini çekmiş olmasıydı ve biraz önce Yoongi'yi dikizlerken anlaşılan sadece Jimin'in de değil jungkook'un da dikkatini çekmişti.

Şu an donup kalmıştım aynadan bile bakamıyorum ona başım eğik bir şekilde ellerimi yıkıyormuş gibi yapıyordum. Ne demem gerekiyor onu bile bilmiyordum.

"Bundan bana mesaj atanın sen olduğun sonucuna mı varmalıyım?"diye cevap verdim ve kendimi tebrik ettim. Çünkü umursamaz bir imaj yaratmıştım ama içimde kangurular tepiniyordu.

"Eski numaramdı. Çok sık numara değiştiriyorum ve bu hat çöpe gitmeden bir denemek istemiştim." diye açıklama yaptı. Bunu aklıma not ettim numarası değişmiş.

"Evet ben de sürekli iş numaramı değiştiriyorum." dedim başka ne diyeceğimi bilemiyordum. Sanırım kaçtığım şey başıma gelmişti ve ben Yoongi ile konuşuyordum. Tae şu anda yanımda olsaydı sanırım kendimi üstüne atardım ve 'beni tut' diyerek üstüne bayılırdım. Eve gidince bayılma seansı yapacağımı aklıma not ettim tabi ayık bir Tae bulursam. Benim ona dikkat etmediğimi düşünüyordu ama arka arkaya kafasına diktiği içkileri görmüştüm. Ses çıkarmamamın tek nedeni onu içmeye diye evden çıkarmamdı. Eğer onu kısıtlarsam bana burdan laf atacağını biliyordum ve ben bir saniyemi bile onunla uğraşarak geçirmek istemiyordum. Burda bulunduğumuz zaman boyunca.

"Daha önce çok defa karşılaştık ve şimdi bana bu şekilde numaranı ve bir mektup göndermen beni şaşırttı."

Kaçmak istediğim konuya bu kadar çabuk getirmesi beni germişti.Neyse ki ben o boş zamanımda hep böyle şeylerin hayalini kurar ve alternatif cevaplar ile aynı sahneyi farklı farklı senaryolarda zihnimde canlandırırdım.

"Şirketle alakalı. Seninle bulunduğum ortamlarda hep basın vardı. Onun için etkinliğinizde Taehyung ile sana mesajımı iletmeyi tercih ettim."

Gülümsedi. Ve o an kalp krizi geçirmediğim için kendimi tebrik etmem gerekirdi. Ama dişlerini göstermeden bir gülümsemeydi bu ben diş etlerini görmek istiyordum.

"Benimle ilgileniyorsun yani?"dedi

"Sana tapıyorum."

"Dünya çapında yakışıklı Seokjin'den bunu duymak gururumu okşadı." dedi alayla daha önce katıldım programlarda kendimi tanıtırken kullandığım lakabıma gönderme yaparak.

"Programımı izledin mi?" dedim şaşırarak. Yoongi'nin beni televizyonda çıkan bir programda izlemiş olması ve aklında tutmuş olması beni şaşırmıştı çünkü o programın üstünden bir yıl geçmişti ve sadece fan sayfalarında hatırlanıyordu bu lakap.

"Jimin ve Hoseok senin hayranın. Onlar yüzünden senin programlarını izledim ve çektiğin dizileri biliyorum." diye açıklama yaptı. Jimin? Ah o... Lila'nın tanıdığıydı. Madem bu kadar hayranım Lila aracılığı ile benimle iletişime geçebilirdi.

YouTube <<TaeKook>> MinificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin