Prológ

363 11 2
                                    

EMILY

Ahoj som Emily Hamilton. Mám 18 rokov a žijem v Holmes Chapel. Môj priate sa volá Harry Edward Styles. Poznáme sa už odmalička kedže má dom hneď oproti nášmu. Už ako deti sme sa spolu hrávali na pieskovisku a podobne. Bol môj najlepší kamarát, vždy sa ma zastával a ochraňoval ma. Zaprisahala som sa, že si s ním nikdy nič nezačnem. Ale raz sme to aj tak porušili a pobozkali sme sa. Bol to ten najkrajší bozk aký si len dokážete predstaviť. A tým bozkom to všetko začalo. Harry je ten najlepší človek na svete.

HARRY

Ahoj som Harry Styles. Mám 20 rokov a momentálne mám vlastný byt v Londýne, no narodil som sa v Holmes Chapel. Moja priateľka sa volá Emily Hamilton. Emily bola vždy moja dobrá kamarátka. Dosť dlho som túžil po tom aby bola moje dievča, no bál som sa jej to povedať. Na deň keď sme sa prvý krát pobozkali si pamätám doteraz. Bol to dokonalý bozk. Neviem si bez nej predstaviť život. Má tie najkrajšie modré oči a krásne blond vlasy.

BEATRICE

Ahoj som Beatrice Selay. Mám 17 rokov. Moja najlepšia kamarátka sa volá Emily. Kamarátky sme už od základky. Bavíme sa spolu o všetkom, nemáme medzi sebou tajomstvá. No.....až na jednu vec. NIkdy som jej nepovedala pravdu o mojich pocitoch k jej priateľovi.

STORY

Čo sa stane keď Emily vysloví niečo čo nikdy vysloviť nemala?Bude to lutovať alebo bude štastná?A čo jej teraz už bývalá kamarátka? To ona je všetkému na vine.Čo sa stane medzi Harrym, Emily a Beatrice?To všetko sa dozviete v tomto príbehu , ktorý bude plný lásky, kamarátstiev, podvodov a nenávisti.

Ahojte, tak a je tu prológ k nášmu príbehu :) dúfame že aspon niekto ho bude čítať :D prvé kapitoly budú celkom krátke ale časom budú bývať dlhšie a dlhšie :)) Prosííme dajte nám nejake vote :)) -Kixx a Pexx :)

Story of our life!Where stories live. Discover now