Kuzgun Tepesi

91 8 0
                                    

Güneş , bir daha doğmamaya söz vermiş gibi battığında kurak yeryüzü ve susuz toprak ana buna isyan etti .Gök oldukça gri , oldukça kasvetli ve oldukça boğucuydu .Bulutlar hacimli ve yoğun gökyüzü kadar griydi.Siyah kuşların sesi   bir sürünün çığlığı gibiydi.Dalları göğe uzanan kuru ağacın içine yuva yapmış kargaların en büyüğükralı kuzgun sürüsünü seyrediyordu .Diğer kuşlar da günlerdir su aramaktan yorgun düşmüştü. Kuraklık ,felaketleri olacaktı. Üstelik bu kuraklık oldukça ciddiydi.
Doğa , intikamını öyle veya böyle alırdı

MS 89 Roma
Alonzo ve Celso aynadan geçtiklerinde , 1950 senesini zaman aşınımına uğrattılar .Londra onları kusuyor gibi aynaya fırlattı , ayna onları yutuyor gibi kendine çekti .Manyetik çekim öylesine güçlüydü ki her yolculukta olduğu gibi uzay boşluğu hissi yaratıyordu .Zaman aşınımına gerçekleşirken kulakları sağır eden patlamalar duyuldu .Celso ve Alonzo'nun bedeni delik deşik edilmiş gibi sızlıyordu ve şiddetli müzik zihinlerini patlatıyordu .Arzuları Pompeii'de olmaktı ve pusula olmadan yaptıkları ilk yolculuktu bu . Nihayet aşınım gerçekleştiğinde , iki güzel beden Roma'nın heybetli tepelerinden birine düştü. Arzuladıkları yılda ve arzuladıkları yerde değillerdi.Millattan sonra 89'du .Pompeii çoktan yok olmuştu .Romalılar tepenin ardında kurdukları forumda toplantı düzenliyorlardı .Genç bir adam , uzağı iyi görüyordu .Forumdan tepeye göz attı. İki genç adamın yarı baygın heybetli bedenlerini gördüğünde bağırarak haber verdi.
''Galiba ziyaretçilerimiz var!''

GEÇİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin