Karanlık...Koskoca koridorda duyulan sadece bir kaç ayak sesi.
Koridorun sonundaki o oda hedefti.
Ölmesi gereken bir günahkar piç vardı o kapının ardında.
Adımları kapının önüne gelince durdu.
Yavaşça kulpu indirdi.
Çıkan cızırtı gerilim filmini andırırken karşısında hiçbir şeyden habersiz uyuyan kurbanına baktı. Sırıttı büyük bir zevkle.
Yavaş adımlarla baş ucunda durdu. Omzuna dokunarak onu uyandırdı.
Korku... Tüm bedenine hakim olurken, çoktan nefes alış veriş hızı değişmişti.
"Kork benden piç kurusu!" Diyerek yüzündeki maskeyi çıkarttı.
Şaşkınlık... Adam onu görmeyi beklemezdi. Aslında hiçbir zaman göremeyeceğini umut ediyordu.
Kadın sırıttı. "Beklemiyor muydun?"
Adam kafasını iki yana salladı.
Kadın, belindeki silahı çıkarttı. Adamın anlına dayadı.
"Manyak mısın sen?!" Diye bağırdı adam. Çaresizliği ve acizliği sesinin yüksek çıkmasına sebep olmuştu.
Kadın bir kahkaha savurdu o kutsal geceye.
"Yalvar bana!" Diyerek emir verdi.
Adam ölmenin vereceği korkuyla yalvarmaya başladı.
Kadının kahkahası tekrardan duyulurken, birden sustu.
"Bende sana böyle yalvardım. Ama sen ne yaptın? O pis ellerini çekmedin üzerimden."
"Pişmanım, yemin ederim!" Adamın yalvarışları... Ne güzeldi aciz insanların çaresizliğine şahit olmak.
"Şükür et seni hemencecik öldüreceğim. Ama merak etme cehennemde tekrar görüşeceğiz."
Yalvarmasına bile izin vermeden tetiğe bastı.
Yüzüne sıçrayan kanı elinin tersiyle sildi.
Oradan ayrılmadan önce adamın yüzüne tükürmeyi unutmamıştı.
Sıra herkese gelecek. Herkes ölümü tadacak, yaptıklarının cezasını çekecek.
Ve sonra cehennemde tekrardan yanacaklar. Defalarca, sonsuza kadar.Ve ben bunu en güzel köşede zevkle izleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'TUTSAK |•|
Teen Fiction______________________ Bana bak dünya! Çok iyi bak! Bu suratı asla unutmayacaksın. Unutturmayacağım. Ve bir gün öleceğim. Ama adım dillerden düşmeyecek. Her an dirilebilirmişim gibi korkacaksınız. Katilini unuta dünya!" - 7 Haziran 2020 saat; 22: 4...