Část 22 SEX 1/2

263 14 0
                                    


Přijeli jsme k němu domů a já jsem se ho týden pokoušel všelijak vzrušit. Bohužel se mi to nepovedlo. On mě vždy vzrušil, když neměl tričko. Jednou když šel nakoupit jsem se rozhlížel po domě a našel jsem různé věci, které by ho mohli vzrušit pár neko oblečků, svíčky, obojky, vodítko, erekční kroužek, obleček číšníka pořád očividně od krve. Doufám, že mu nebude vadit, když si něco půjčím. Rpozmístil jsem svíčky po pokoji. Oblékl jsem si číšnický oblek a ouška s ocáskem. Přinesl jsem do ložnice ještě pár dalších hraček, které jsem našel. Pouta byčík a erekční kroužek jsem dal na noční stolek, roubík a šátek přes oči jsem připravil vedle sebe. Zapálil jsem svíčky a lehl jsem si na postel. Nohy jsem měl od sebe, ruce nad hlavou a dělal že spím.

Přišel jsem domů a šel jsem do pokoje se převléknout. Jakmile jsem otevřel dveře, naskytl se mi pohled na to stvoření, jak spí a vypadá to tak svůdně. Můj kamarád se už hlásil o pozornost. Sakra tak dlouzho se o mě snaží a teď se mu to povedlo. Počkat co to má na sobě? To je ten oblek od mojí poslední oběti! Awwww.... Šel jsem k posteli a pořádně si ho prohlédl. Nakonec jsem neodolal vzal jsem pouta, vzal jsem jeho ruce a připoutal jsem ho k posteli. Políbil jsem ho a tím jsem ho očividně probudil. Koukal se na rozeplou mě.

Chtěl jsem se mu vrhnout okolo krku, ale měl jsem uvázané ruce. Košili od obleku jsem měl úplně rozepnutou. On si sundal tričko a já jsem byl nadrženej jak morče. Začal mi sundávat kalhoty nechal mi boxerky, které už mi byly těsné.

Zavázal jsem mu oči. Nechci aby viděl, že mě vzrušil. Líbil se mi už od začátku, ale za tu dobu co se známe jsem se do něj zamiloval. Satane čím jsem tě nasral. Sundal jsem si oblečení a i jemu jsem sundal boxerky. Chyci něco zkusit. Na chvíli jsem si odběhl do kuchyně a vzal nůž. Položil jsem ho a sedl jsem si na Juliána. Jeho kamarád se otíral o toho mého. Začal jsem ho kousat do krku a on začal slastně vzdychat. Udělal jsem mu pár cucfleků a pokračoval dolů zastavil jsem se u jeho bradavek, které jsem okusoval. Oz obou nakonec tekla krev, ale vypadalo to, že mu to nijak nevadí. Nakonec jsem dorazil pusou až k jeho chloubě a vzal jsem si ho do pusy. Líbilo se mi, že když jsem ho kousal. Vzdychal víc. Málem se mi udělal do pusy. Nasadil jsem mu erekční kroužek. To si užiju.

„Né-ahhhh"

Přerušil mou větu plnou stížností, když do mě bez přípravy vnikl. Kdyby věděl, že je to moje poprvé. Počkat on to vlastně asi ví. Bože on je tak úžasný. Najednou mě něco ostrího řízlo do ruky. Sykl jsem bolestí, ale nijak jsem to neřešil. Najednou zpomalil. Sice jsem se nemohl udělat, ale i tak jsem chtěl, aby zrychlil.

„P-pane prosím! Já chci víc!"

On to řekl ani jsem nic nemusel říkat. Za to ho odměním sundal jsem mu erekční kroužek a začal jsem do něj rychle a hluboko přirážet. Sténal na celý barák. Líbí se mi jeho submitiva. Udělal se a bylo to všude. Jen já ne a né se udělat.

UNKNOWNKde žijí příběhy. Začni objevovat