#43 makyaj

949 16 0
                                    

Genç kızlar çok fazla makyaj yapmamaya özen göstermeli, ciltleri çok genç parlak olduğu için hafif makyaj yapmalı ve her gün makyaj yapmaması cildinin erken yaşta yıpranmasını önler. Makyajın doğal durması için çok fazla kalın fondöten kullanılmaması birinci tercih olmalıdır. Genç bir ciltte göz altı sorununa çok sık rastlanmadığı için tüm yüzde kullanılan fondötenin yada pudranın parmak uçlarıyla göz altına dağıtabilirsiniz. Ayrıca kapatıcı ürünler çok kullanılmamalıdır.Kalın bir makyaj gençlerin daha kadınsı olmasına doğal durmamasına sebep olur. Göz makyajıgöz makyajında simli şeffaf göz farları, hafif tonlarda krem allıklar, gözlerinin iç kısımlarına canlı renklerde mavi, yeşil, lacivert renklerde göz kalemi kullanabilir.Kirpik diplerinin sıklığını arttırmak için çok sert olmayan bir görüntü yaratmaya özen göstererek farla fırçayı dağıtarak sürün. Rimeli de son derece hafif, kirpik diplerine uygulayarak göz makyajı uygulayabilirler.Genç kızlar makyaj ürünlerini seçerken alerji yapma ihtimali düşük ürünler tercih etmeli. Ergenlik sivilceleriGençlerin ergenlik sivilceleri başlı başına bir gençlik sorunudur. Bunları kapatmak için eczanelerde satılan dermatolojik ürünler kişinin kendine göre , ten rengine uygun sarı bazda ürünler kullanmalı ve bunları sadece özel anlarda kullanmalıdırlar. Gece makyajıGenç kızlarda gece makyajında, göz makyajını öne çıkarılması tavsiye ediliyor.Göz makyajında gece için özellikle siyah renk uygulanabilir. Hafif pembemsi hafif kırmızı dudaklar, gencin kimliğine , saçlarına göre kendini yansıtacak şekilde olmalıdır. 

Kızlar için tüyolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin