Nostaljik gözler
Kuyruklu eye liner ve takma kirpiklerle oldukça dramatik gözlere sahip olursunuz. Ana temanız kuyruklu eye liner ve yoğun gözler olabilir. Dilerseniz dudaklarınıza da canlı renkler kullanabilirsiniz. Ama gözlerinizi bu kadar ilgi çekici bir hale getirdikten sonra bizim tavsiyemiz doğal ve ten tonlarından yana olacaktır. Tüm elbise modelleriyle ve renkleriyle rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Mat kırmızı
İster dudaklarınız ince olsun ister kalın. Kırmızı ve mat ruj her kadına yakışır. Kusursuzca sürdüğünüz mat kırmızı rujunuzla tüm bakışları dudaklarınıza çekebilirsiniz. Kadınsı ve vamp dudaklar için kadınsı ve vamp bir kıyafete ihtiyacınız yok. Beyaz bir elbise ile kırmızı dudaklar mükemmel görünebilir. Göz makyajınızda bronz ve altın tonları kullanarak minik ışıltılar elde edebilirsiniz.
Porselen ten
Porselen gibi bir ten ile ışıkların altında adete kusursuzluğun simgesi gibi görünebilirsiniz. Bunun için gerçekten profesyonel kapatıcılara veprofesyonel fondötenlere ihtiyacınız vardır. Porselen gibi kusursuz olurken aynı zamanda kalıp gibi durmaması için ürünlerin kalitesi bu noktada çok önemlidir. Kontürlü ve doğru aydınlatılmış mükemmel bir ten makyajından sonra sadece rimel bile sürseniz harika görünecektir. Eğer bu konuda kendine pek güvenmiyorsan mutlaka bir uzmandan yardım almalısın.
Elmacık kemikleri
Çok kalın olmayan ürünleri seçerek doğal bir tene sahip olabilirsiniz. Eğer cildiniz de bazı bozukluklar varsa bu ince ürünlerin kapatıcılığı sizi tatmin etmeyebilir. Doğal bir ten makyajı yapıp daha sonra şakaklarınızı ışık oyunlarıyla ortaya çıkarabilirsiniz. Bu size podyumdaymışsınız gibi bir hava verecektir. Göz makyajınız içinde kahve ve bronz tonları kullanabilirsiniz. Hafif canlı dudaklar farklı stilinizi ortaya koyabilir. Magenta ve turuncutonlarında ruj seçimiyle makyajınızı noktalayabilirsiniz.
Bunlara dikkat ederek kusursuz görünebilirsiniz
Transparan pudra
Yanınızda bir transparan pudra bulundurabilirsiniz. Transparan pudralar hem renksiz hemde çok ince yapılı olduğu için dilediğiniz kadar uygulama imkanı sunar. Bu sayede aralarda cildinizine transparan pudra sürerek gereksiz parlamaları ve yağlanmaları engelleyebilirsiniz. Yağlı ciltler fotoğraflarda oldukça kötü görünür.İşte vıcık vıcık ciltlere örnek iki fotoğraf.
Yağ bantları
Yağ bantları da oldukça iyi bir alternatiftir. Transparan pudra kadar olmasa da yağ bantları da sizin kurtarıcınız olabilir. Çantanıza aldığınız bir kaç yağ bandını makyajınıza zarar vermeden yüzünüzde tampon yaparak gezdirin. Bu işlemi sadece parlayan bölgelere yapmanız yeterlidir. Unutmayın cilt ışıltısı ayrı bir şeydir cilt parlaması ayrı bir şey.
Suya dayanıklı kalemler
İlla tüm ürünlerinizin waterproof olması gerekmiyor. Akmaya en müsait makyaj ürünü göz kalemidir. Suya dayanıklı göz kalemi seçerek saatlerce kusursuz çizgilere sahip olabilirsiniz. Aynı şekilde suya dayanıklı dudak kalemleri de saatlerce dudaklarınızdan çıkmazlar. Bir şeyler içtiğiniz de bile çıkmayan dudak kalemleri sayesinde daha az ruj tazelemeniz gerekecektir.
Koruyuculara dikkat
Bir çok güneş koruyucu ürün cildinizin tüm gün yağlanmasına neden olur. Aşırı yağlanarak makyajın kusmasına neden olabilir. Mezuniyet geceniz için makyajınızı yapmadan önce gündüzden kalan koruyucu kremi iyice temizlemelisiniz.