#29 Akıl Almaz Derecede Mutlu İnsanların Yaptığı 12 Şey

1.8K 32 8
                                    

Her zaman çok mutlu görünen arkadaşlarınız var mı?

Nasıl böyle olduklarını hiç düşünüyor musunuz?

Hayat imkansız göründüğünde bile nasıl bu kadar oumlu düşünebiliyorlar?

Genellikle mutlu olan insanlar günlük olarak kendilerini mutlu eden alışkanlıklara sahiptirler.

Bu alışkanlıkla çok karışık veya sıradışı değiller. Hatta çok basit ve kolay yapılabilir şeyler.

Önemli nokta, sürekli mutlu olan insanlar bu alışkanlıkları düzenli olarak yerine getirirler.

Mutlu insanlar gibi olabilmek için gereken tek şey onların alışkanlıkları ile hareket etmek. Bu kadar basit!

1. Mutlu Olmayı İstemek

Mutlu insanların yaptığı en önemli şey mutlu olmayı “seçmek”tir. Olumlu düşünerek ve olumlu hareket ederek bunu başarırlar. Onları huzurlu kılacak şeylerin akıllarını ve duygularını kontrol etmekten geçtiğini bilirler.

2. Minnettar Olmak

Mutlu kimseler hayatlarında edindikleri ile şükran duymaya eğilimlidirler. Birçok şeyi lütuf ve şans olarak değerlerdirir, sıkıntı ve hayal kırıklıklarından uzak durmaya çalışırlar. İkilemde kaldıklarında mutlu insanlar umut ışığını görmeyi seçer, faydalı olanı tercih etmeye yönelerek karar verirler.

3. Teşekkür Etmek

Mutlu insanlar fazlaca teşekkür ederler. Garsonlara, taksicilere, otobüs şöförüne, herkese teşekkür etmeyi alışkanlık haline getirirler. Onlar için hayat kendilerine, minnetar olacak birçok şey sunar.

4. Merhametli Olmak

Mutlu insanlar daima merhamet duygusu ile yaşar, başkalarına bunu hissettirir. İnsanlara içtenlikle iyi davranırlar. Bu rol yapmak veya yapmacık davranmak gibi bir şey değildir. Mutlu insanlar başka insanları da mutlu etmek için uğraşır. Mutluluk gözlerinde bulaşıcıdır.

5. Daha Sık Gülümsemek

Mutlu insanlar, inci dişlerini göstermekte daha cesurdurlar. Sıcak bir gülümseme ile karşılaşan insanın kendilerine gülümseyerek karşılık vereceğini bilirler.

6. Sarılmak

Mutlu insanlar sevdikleri ile kucaklaşmaya daha fazla isteklidirler. Arkadaşları ve değer verdiği kişiler ile görüştüklerinde duygularını ifade etmek onlar için çok normaldir. Yakın bir arkadaşı ile markette karşılaştığında sevgisini göstermekte çekinmez,sıcak bir sarılmayı samimi bulurlar.

7. Kurtları Dökmek

Mutlu insanlar daha sık dans ederler. Hatta bazı zamanlarda iyice kendilerini serbest bırakırlar. Her yerde ritme ayak uydurur, müziğin sesi ile hareket ederler. “İşte bu benim şarkım!” diye bağırdığını duyduğunuz insanlardır genelde mutlu olanlar.

8. İfadelerini Gösterebilmek

Mutlu insanlar ellerini ve kollarını daha sık kullanırlar. Konuşurken, bir şey anlatırken beden dilleri ile anlatımlarını netleştirmeyi sıkca tercih ederler. Mutlulukları mimiklerinden bellidir. Sahip oldukları enerji hareketleri ile dışa vurulur.

9. Özgüven Sahibi Olmak

Mutlu insanlar güçlü duruş sahibidirler. Özgüvenleri ile bedenlerini rahatlatır, güvenli hisseder ve kendilerini mutlu kılarlar. Psikolog Amy Cuddy, özgüvenli bir duruşa sahip olmanın vücutta daha huzurlu bir hisse ulaşmayı tetikleyen hormonları salgılamada yardımcı olduğunu çalışmaları ile göstermiştir.

10. Hareketlenmek

Dans etmek olsun, spor yapmak olsun, mutlu insanlar daha sık hareket ederler. Endorfinleri salarak enerjik bir bedenin tadını çıkarırlar.

11. Sağlıklı Beslenmek

Mutlu insanlar sağlık hakkında daha fazla bilinçlidirler. Harcadıkları enerjiyi besinlerden aldıklarını bilirler ve en sağlıklı olanı tüketme bilincindedirler. Daha fazla hareket ederek, daha sağlıklı beslenerek mutlu insanlar genellikle daha sağlıklı olurlar.

12. Hayatın Tadı

Son olarak, mutlu insanlar hayatın tadını sonuna kadar çıkarmak için yaşarlar. Mutlu kalmak için olumlu düşünür, şükranla yaşar, sık hareket eder, sağlıklı beslenir ve mutlu olmayı bilinçi olarak seçerek hayatlarına devam ederler.

Kızlar için tüyolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin