Natáčení s kluky probíhalo úžasně. Kdykoliv měl někdo z nich čas, tak se mi věnoval. Taťka nás potom často se smíchem okřikoval, ať nerušíme natáčení.
„Stop! Chvilku bude pauza! Doneste někdo ty plátky růží!"ozval se jasný povel ze štábu. Kluci se okamžitě nahrnuli ke mně na deku, kde jsem se snažila pochytit poslední paprsky slunce. Kluci se začali bavit o nadcházejících koncertech a já je se zájmem poslouchala. Byla bych raději, kdyby se více zapojil i Zayn, ale ten se více zajímal o svůj telefon a během každé chvíle někomu psal. Budu muset vymyslet způsob, jak se s ním více bavit.
Pozorovala jsem Zayna a přemýšlela nad tématem rozhovoru, ale zničehonic se na mém oblečení objevila voda. Překvapeně jsem se posadila a zírala na Louise, který držel v ruce prázdnou láhev. Podle jeho vysvětlení měl být útok na Nialla, ale to, už jsem se mu snažila jeho útok vrátit. Bohužel můj pokus zasáhl Zayna, který jen překvapeně koukal, a teprve teď mu došlo, co se odehrálo.
„Vodní bitva!"zakřičel Niall a rozběhl se pro další láhve s vodou. Bez dalšího váhání jsem vyběhla z deky a rozhodla se schovat za nejširší strom. Nenápadně jsem vykoukla a uviděla Liama, jak polívá Harryho, který se mu to snažil vrátit. Schovala jsem se zpátky, ale než jsem stihla zareagovat, ocitla jsem se hozená přes rameno.
„Mám ji!"zakřičel na kluky, kteří poletovali kolem a postavil mě na nohy, až u fontány. Chytl mě za zápěstí a já jen převrátila oči.
„Byla to nehoda!"zasmála jsem se a neustále ho hypnotizovala pohledem. Zayn mi pohled oplácel a v mé hlavě se okamžitě vynořila myšlenka na polibek. Byl tak blízko! To mi, ale překazil náraz, který způsobil Zaynův pád do vody. Mě samozřejmě stáhl sebou. Jakmile jsem se vynořila, mým jediným cílem bylo vykašlat vodu. Harry ke mně natáhl ruku, aby mi pomohl z vody, ale toho využil Zayn a stáhl ho za námi. Všichni jsme se dali do smíchu a bavili se pohledem na Harryho.
„Slečno Rose, máte tady květiny se vzkazem."
Teprve teď jsem si všimla Amandy, která stála opodál s kyticí růží. S menší pomocí od Liama jsem vylezla z vody a šla k ní. Přečetla jsem si přiložený vzkaz a pak jí ho vrátila.
„Můžete ho vyhodit, stejně jako ty růže."
„Ještě vám mám vyřídit od pana Justina, že je tady a chtěl by vás vidět."
„Já ho vidět nechci a už vůbec ho nepouštějte sem, rozumíte?"
Amanda přikývla a s omluvou za vyrušení odešla. Zhluboka jsem dýchala a snažila se skrýt vztek. Potřebovala jsem rychle vymyslet, co tohle mělo znamenat. Přeci si nemůže Zayn myslet, že někoho mám! S velkým úsilím jsem se ze sebe dostala slzy a v duchu děkovala matce za hodiny herectví. Pak jsem se zhroutila na lavečku a dala se do pláče.
Kluci se ke mně okamžitě nahrnuli a začali se vyptávat. Se zlomeným srdcem jsem jim vyprávěla příběh naší velké lásky, která skončila jeho nevěrou na oslavě, kterou pořádal. A zrovna ve chvíli, kdy jsem byla na jejich koncertě. Abych byla větší chudinka, vymyslela jsem si, že to nebylo poprvé. Niall mě povzbudivě objal a já si v duchu připisovala menší vítězství.
ČTEŠ
Vím, že bude můj
FanficJak daleko je člověk schopen zajít, když někoho bezmezně miluje? Kde jsou jeho hranice? A má vůbec nějaké hranice? Veronika ví jedno-Zayna Malika miluje a udělá vše proto, aby ho dostala. Má to, ale malý háček- Zayn je zasnoubený s Perrie Edward...