𝚍𝚎𝚊𝚛 𝙴𝚍𝚍𝚒 𝚜𝚙𝚊𝚐𝚑𝚎𝚝𝚝𝚒,𝚖𝚢𝚛𝚊 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕, 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢? 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚞𝚖 𝚒𝚜𝚗𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞.. 𝚠𝚑𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚌𝚊𝚗 𝚒 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐?
𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜𝚗𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚍𝚜, 𝚒 𝚌𝚊𝚗 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚝. 𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝? 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚎𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚐𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎?
𝚊𝚖 𝚒 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚊𝚛𝚊𝚗𝚘𝚒𝚍, 𝚘𝚛 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚘𝚋𝚕𝚒𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜?
𝚒 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚔𝚒𝚛𝚝 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚊𝚕𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚐𝚑𝚜 𝚝𝚘 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞. 𝚒 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚍𝚘 𝚒𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚎𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚒𝚌𝚑𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜:/
𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚛𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞?
𝚑𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚏 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎?
𝚑𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚋𝚘𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚘𝚗𝚎?
𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚢-
𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚒𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚊𝚢 𝚒𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛. 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚚𝚞𝚊𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛 𝚖𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚍, 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚒𝚏𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚍.
𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍, 𝚒 𝚔𝚗𝚘𝚠.
𝚒𝚝𝚜 𝚊𝚋𝚜𝚘𝚕𝚞𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚙𝚊𝚝𝚑𝚎𝚝𝚒𝚌, 𝚒 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝.
𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚗 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚎𝚊𝚕𝚘𝚞𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚢𝚛𝚊 𝚑𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚖𝚎. 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚜.
𝚒 𝚖𝚊𝚢 𝚋𝚎 𝚓𝚎𝚊𝚕𝚘𝚞𝚜.
𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚜 𝚒 𝚊𝚖.
𝚜𝚝𝚊𝚗 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚜 𝚒𝚖 𝚓𝚎𝚊𝚕𝚘𝚞𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚢𝚛𝚊 𝚒𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘. 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐, 𝚜𝚘𝚘𝚘𝚘 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐.
𝚒 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎𝚗 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚘𝚍, 𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚠 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚚𝚞𝚊𝚛𝚛𝚢. 𝚒 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍, 𝚢𝚎𝚜 𝚒𝚖 𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢.
𝚒𝚖 𝚏𝚘𝚌𝚞𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚔𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚎𝚏𝚕𝚎𝚡'𝚜 𝚘𝚏𝚏 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛, 𝚋𝚕𝚞𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛.
𝚒𝚖 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚏𝚘𝚌𝚞𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚛𝚒𝚙𝚙𝚕𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚒 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚙𝚎𝚋𝚋𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚠.
𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚠, 𝚒𝚖 𝚏𝚘𝚌𝚞𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚊 𝚋𝚘𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚖 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚊𝚝. 𝚑𝚍 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚜 𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞.
𝚠𝚊𝚒𝚝, 𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚢𝚘𝚞.
𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚊𝚛𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒 𝚊𝚖 𝚜𝚊𝚝?
𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚒𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚞𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚞𝚙𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚍.
꧁𝚝𝚑𝚞𝚛𝚜𝚍𝚊𝚢꧂
༼ つ ◕◡◕ ༽つ
➪ 𝚝𝚛𝚊𝚜𝚑𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚝𝚘𝚣𝚒𝚎𝚛 𝚡
YOU ARE READING
Stay Calm~Reddie
Romance❣︎𝙸𝚖 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝙴𝚍𝚜, 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚞𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞❣︎ ~~~~ Although, fate has other plans:)