Selam canlarım😘🌺
***
"Keşke annem olsaydın.""Iı-şey,Nefes sağ ol çok uğraştın bizim için.Eve geç dinlen."dedi Tahir konuyu dağıtmak ister gibi.
Nefes de anlamış ona ayak uydurmuştu.
"T-tamam ben daha sonra uğrarım,görüşürüz."
dedi ve hızla odadan ayrıldı."Tahir sen gel bakayım benimle."dedi Asiye.
"Noldu yenge?"
"Gel gel."dedi ve birlikte odadan çıktılar.
"Yenge ne oluyor?"
"Bak gördün mü?"dedi."Sen ne kadar üstünü kapatsan,gerek yok desen de o çocuğun bir anneye ihtiyacı var."
"Yenge Allah aşkına başlama yine."
"Deli uşak!Duymadın mı kızının dediklerini?
O annesini seçti!""Ne yapabilirim?Kadına zorla gel kızımın annesi ol diyemem ya Yenge."
"Siz aynısınız.Fark etmiyorsunuz belki ama sizin yaralarınız aynı.İnsan yarasının benzediğine yar olurmuş.."
Tahir hızlı adımlarla oradan ayrıldı.Kantine inip bir başına oturmaya başladı.Yengesinin haklı olduğunu biliyordu.Bir yanı denemek,
Nefes'e,kendisine ve kızına bir şans vermek istese de diğer yanı güvenemiyor,korkuyordu.Tahir bir başına otururken,kısa süre sonra yanına abisi geldi.
"Hayırdır koçum?Neyin var?"
"Yok bir şey abi.Sonra konuşalım,lütfen."
"Oğlum anlat,seni abin anlamayacak da kim anlayacak?"
Tahir sessiz kalmıştı.Derin bir iç çekti.Elindeki çayı karıştırıp duruyordu.
"Nefes mi?"dedi Mustafa.
Tahir başını sallamıştı.
"Abi Beste çok alıştı Nefes'e.Birden bire hem de."
"Fark ettik hepimiz.Dilinden düşürmüyor."
"Annem olsaydın,dediğinde için parçalandı.Ben kızım annesiyle büyüsün istemez miydim?Ama ne yapayım?Bıraktı gitti."
"Oğlum biz sana dedik.O kızdan hayır gelmez dedik.Sana göre değil dedik.Bizi dinlemedin ki.
Şimdi dinle bari.Pişman olmazsın.""Ben kızımı öz annesine sevdiremedim,
kabullendiremedim.Şimdi nasıl elin kadınına gel çocuğuma anne ol derim?""Bir tek Beste için değil.Nefes sana da ilaç olacak.Gör bak."
"Ben önemli değilim.Sadece kızım yara alır,üzülür,yine ortada kalır diye korkuyorum."
"Oğlum daha çok gençsin.Kendine niye yazık ediyorsun?"
"Abi benim umurumda olan tek şey Beste.Kendim için bir şey istiyorsam namert olayım."
"Sen şimdi söyle bakayım koçum.Nefes ile konuşacak mısın?"
"Evet,yani galiba."
"Pişman olmayacaksın Tahir.Güven bize."
"İnşallah abi.İnşallah."
***2 Gün Sonra***
Beste bugün hastaneden çıkacaktı.Nefes'in de
erkenden hastaneye gitmesi gerekiyordu.Eşyalarını dolabına bıraktı ve üzerini değiştirir değiştirmez Beste'nin yanına gitti."Nefes Ablam!"
"Prensesim!Nasılsın bakalım?"
"Çok iyiyim."