Selam canlarım💛
***
Nefes,Tahir ve Besteyle birlikte hastaneye gelmişti.Arabanın içinde oturuyor,Yağız'ın yanına gitmeye cesaret edemiyordu.Stresten elleri titremeye başlayınca Tahir onu kendine çevirdi ve ellerini tuttu."Sakin ol güzelim.Her ne olursa olsun yanındayım bunu biliyorsun.Seninle gelmemi ister misin?"
"Hı-hı."
"Tamam birtanem.Beste'yi Lale'ye bırakalım."
"Baba ben de sizinle gelmek istiyorum."
"Olmaz babacım."
"Ama baba-"
"Annecim,olmaz.Ben hastayım ya doktor bana iğne yapınca hemen geri geleceğim."
Tahir Beste'yi Lale'ye emanet edip,onları kantine gönderdi.Birlikte Nergis'in odasına çıktılar.Yağız kapının önündeydi.Nefes ürkek adımlarla ona doğru ilerlerken Tahir geride onu bekliyordu.
Yağız Nefes'i görünce heyecanla ayağa kalktı.
Üzerine gitmeye başladı sarılmak için."Nefes!Nefes'im.."
Nefes hiçbir şey demeden eliyle "dur" işareti yaptı.Daha fazla yaklaşmasını istemiyordu.Sinirden gözleri dolmuştu.
"Nefes..bir kere olsun sarılayım.Çok özledim."dedi Yağız kollarını iki yana doğru açarak.Nefes geriye doğru birkaç adım atıp iyice uzaklaştı ondan.
"Uzak dur benden."
"Çok özledim seni.Allah belamı versin çok özledim."
"Yalan söyleyip daha fazla küçülme istersen."
"Yalan değil Nefes'im..Bir an olsun çıkmadın aklımdan,yemin ederim."
"Ben senin Nefes'in değilim!"diye bağırdı Nefes.Bir an dengesini kuramayıp sendeleyince Tahir hemen yanına koştu.
"Nefes!İyi misin güzelim?"diyerek elini Nefes'in beline attı Tahir.
"B-biraz başım döndü,iyiyim."
"Sen kimsin lan?Kimsin de güzelim diyorsun Nefes'e!?"diye bağırdı Yağız.Elini havaya kaldırmış,her an karşısındaki Tahir'e vuracak gibiydi.
"O elini.."dedi Tahir,Nefes'i kendine daha fazla çekerek "Kırarım!"
"Kimsin lan sen!?"
Nefes sol elini Yağız'a göstermek için havaya kaldırdı.
"Eşiyim!"
"Ne!?"
"Tahir benim sadece eşim değil!
Yuvam,huzurum,ailem..her şeyim!""Nefes sen..sen nasıl evlenirsin?"
Nefes alaycı bir gülüş attı.Hâlâ öfkeyle bakıyordu Yağız'ın suratına.
"Ömrümün sonuna kadar beni sevmeyen birinin yasını tutmalıydım haklısın."
"Nefes ben seni seviyorum!"
"Senin hayatın yalan,gelmiş bir de bana seni seviyorum diyorsun.Sevme Yağız!Uzak dur benden!Uzak durun!Hepiniz!"
"Nefes gel bak bir konuşalım.Lütfen!Dinle beni!"
"Senin neyini dinleyeceğim!?Daha fazla yalan duymak istemiyorum!"
Tahir Nefes'i kendine doğru çekerek kulağına eğildi.