Selam canlarım😘🌺
(Medyada Yağız ve Selin var.Merak etmiştiniz atayım dedim.)
***
"Selin!Senin ne işin var burada!?""Tahir içeri girebilir miyim?Konuşmak istiyorum."
"Benim seninle konuşacak hiçbir şeyim yok!"dedi Tahir kapıyı Selin'in yüzüne kapatmıştı.Selin kapalı kapının ardından bağırıp duruyordu.Nefes ise neler olduğunu az çok tahmin etmiş arada kalmıştı.
"Beste'nin annesi mi?"
Tahir başıyla onay verdi.
"Tahir böyle olmaz,kapıları kapatarak olmaz.Konuşmanız lazım."
"Nefes benim o kadınla konuşacak hiçbir şeyim yok!"
"Tahir,Beste'yi düşün.Selin onun annesi.
Hadi aç kapıyı.Hadi canım."Tahir Nefes'in ricası üzerine kapıyı açtı.Karşısında timsah gözyaşları döken Selin'e öfkeyle bakıyordu.
"Katil cinayet mahaline geri döndü demek.
Ha Selin?""Tahir böyle söyleme lütfen.Sadece konuşmak ve kızımı görmek istiyorum."
"Beste'yi göremezsin.Bizim de konuşacak hiçbir şeyimiz yok!"
"Tahir lütfen,bak ben sizin için geri döndüm.Biraz olsun dinle beni."
"Bizim hayatımızda sana yer yok Selin!Def ol git!Zaten alışkınsındır sen."
"Sizin için döndüm Tahir,lütfen konuşmama fırsat ver."
Tahir'in kabul etmeyeceğini anlayınca Nefes araya girdi.
"Siz bahçeye geçin,geliyoruz."
Selin kafasıyla onaylayarak şezlonglardan birine geçip oturdu.Tahir ve Nefes henüz evdeydi.
"Nefes ne yapıyorsun Allah aşkına!?O kadını da yalanlarını da dinlemek istemiyorum!"
Nefes destek vermek istercesine Tahir'in elini tuttu.
"Ne olursa olsun o Beste'nin annesi.Belki senin için zor olacak ama ben hep yanındayım."
"İyi ki yanımdasın."
Nefes gülümseyerek yanıt verdi.
"Hadi bakalım,gidelim de derdi neymiş öğrenelim."Nefes ve Tahir birlikte Selin'in karşısına oturdular.Merakla söyleyeceklerini bekliyorlardı.
"Susacak mısın?"dedi Tahir.
"Nereden başlayacağımı bilmiyorum.Sadece çok pişmanım.Bunu bilmeni istiyorum."
"Pişman olup olmaman umurumda değil Selin!Yıllar sonra niye geldin onu söyle!Bir çıkarın olmasa gelmezsin sen."
"Ben-ben sadece sizin için döndüm.Senin değerini anladım,Beste'yi özledim."
Tahir ufak bir kahkaha patlattı.Ardından kaşlarını çatıp bağırmaya başladı.
"Beste'yi özledin öyle mi?Beste'yi özledin...Niye bırakıp gittin lan o zaman?Niye sana en çok ihtiyacı olduğunda yanında değildin?"
"Pişmanım işte Tahir.Telafi etmek istiyorum hatalarımı.İzin ver elinden tutayım,kızımızı birlikte büyütelim."
Tahir Nefes'in elini tutup havaya kaldırdı.
"Benim elimi tutan var,dert etme.
Nasıl olsa artık bizim için bir hiçsin.""E-evlendin mi?"
"Henüz değil.En kısa zamanda o da olacak."
"Beste'ye üvey anne mi getireceksin Tahir!?
Bu kadın benim kızıma bakamaz.Ya çocuğuma zarar verirse!?"