Selam canlarım😘🌺
***
Nefes ve Lale öğle saatlerine doğru uyanmış,kahvaltı için otelin restoranına inmişlerdi.Onlar keyifle sohbet ederken Kaan ve Melih yanlarına gelmiş,izin almadan oturmuşlardı."Günaydın kızlar."
"Günaydın Melih."
"Günaydın Nefeciğim."dedi Kaan.Nefes yüzüne bile bakmadan Lale ile sohbete devam ediyordu.
"Oo,birileri yüzüme bakmıyor.Nefes sana diyorum?"
"Yüzünü görmek isteseydim evet bakardım.Ama istemiyorum."dedi Nefes.
"Böyle mi olduk şimdi Nefes Hanım?"
"Nasıldık ki?"
O sırada Nefes'in telefonu çaldı.Arayan Tahirdi.Nefes gülümseyerek açtı telefonu.
"Tahir,aşkım."
"Nefes,günaydın."
"Günaydın canım."
"O herif mi orada?"
"Evet evet,kahvaltıya indik biz de şimdi."dedi Nefes.Şifreli konuşmaya çalışıyordu.
"Anladım rahat konuşamıyorsun."
"Ben de seni seviyorum aşkım,dikkat et kendine."
"Sen de dikkat et."
"Öpüyorum aşkım,görüşürüz."
"Görüşürüz."
Nefes telefonu kapatmış,zafer gülüşüyle oturuyordu.
"O adam seni bırakıp gittiğinde de böyle gülecek misin bakalım Nefes?"
"Biliyor musun Kaan?Senin şu hayal gücüne hayranım.Ha bu arada sana nasıl teşekkür etsem az."
"Ne teşekkürü be?"
"Seni üzdüğüm için vicdan azabı çekiyordum ama gözümü açtın,nasıl biri olduğunu anladım.Cidden çok sağ ol."
Kaan öfkeyle masadan kalkıp gitti.Melih de peşinden gitmek zorunda kalmıştı.
"Kızım sen de ne fena çıktın ya."
"Ya ne yapayım Lale?Benim derdim kimseyi üzmek değil ama baksana ukala ukala tavırları var."
"Valla ağzına sağlık.Şuna haddini bildirmek lazım yoksa başınıza bela olacak."
"İşte ben de ondan korkuyorum.Neyse dur ben bir Tahir'i arayayım.Doğru düzgün konuşamadık adamla."
"Alo,Tahir."
"Nefes?Bir şey mi oldu?"
"Yok yok,sakin ol.Kaan gitti de,az önce rahat konuşamadık diye aradım.Ee ne yapıyorsun?"
"Aynı ne olsun.Bıraktığın gibi."
"Beste nasıl?"
"İyi o da,yengemle birlikte evdeler."
"Sen şirkette misin?"
"Evet,sabahtan birkaç işim vardı onları halletmeye geldim."
"Ay meşgulsen rahatsız etmeyeyim seni."
"Sen beni etmiyorsun da..o adam seni ediyor mu?Aklım kaldı."
"Sen merak etme.Ağzının payını veriyorum ben.Aklın kalmasın yani."
"Tamamdır,dikkat et kendine."
"Sen de,Beste'yi çok öp benim yerime.Görüşürüz."
"Görüşürüz yeşil."