Zorlu Süreç

998 65 73
                                    

Selam canlarım😘🌺
***
Nefes ve Tahir birbirlerine sokulmuş öylece oturuyorlardı.Hem duygularını dile getirdikleri için şaşkın hem de Beste yüzünden canları sıkkındı.

"Sence.."dedi Nefes."Onur bize yardım edebilecek mi?"

"Tek temennim o.Dediği gibi boşanma davasındaki dosyaları bulabilirse işimiz bayağı kolaylaşır."

"Hangi dosyalar?"

"Şu Selin'in hamilelik sonucu,Beste'yi kabul etmemesi falan."

"Nasıl ya?O da mı dosyada var?"

"Var diye hatırlıyorum.İlk başta Beste çok küçük olduğu için velayet Selin'e veriliyordu.Selin ben istemiyorum,demişti.Çok işimize yararlar,şayet bulursak."

"Çok şükür,o zaman kızımızı alırız o vicdansız kadından.Mahkeme tarihi ne zaman?"

"Yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta sonra."

"1hafta mı?Düğüne 5 gün kaldı.Beste gelemeyecek mi şimdi?"

"Bilmiyorum."dedi Tahir yüzünü buruşturarak.
"Artık kafam almıyor."

"Biraz uyusan mı?Perişan oldun tüm gün."

"Yok iyiyim böyle."

"Hadi canım üzme beni.Uykusuz kalmanın kimseye bir faydası yok."

O sırada Nefes'in telefonu çaldı.Lale arıyordu.

"Efendim Lale?"

"Nerdesin?"

"Evdeyim."

"Ne demek evdeyim?Kızım hastaneye gelmiyor musun?"

"Gelmiyorum."

"Nasıl ya?"

"Sonra anlatırım.Gelmiyorum bu gece nöbete falan."

"Ya anlatsana."

"Sonra Lale."diyip telefonu yüzüne kapattı Nefes.

"Gitseydin Nefes,sıkıntı çıkmasın."

"Çıkarsa çıksın umurumda değil.Kızım yanımda değil,sen perişansın.İşle güçle uğraşamam.Hadi odaya çıkalım."dedi Nefes,Tahir'i kolundan çekerek yatak odasına çıkardı.Tahir kafasını Nefes'in dizlerine koymuş yatıyor,o da saçlarıyla oynuyordu.

"Kim bilir şimdi ne yapıyordur Beste?"

"Uyuyordur,hem uyumak unutmanın en güzel yolu.Keşke sen de denesen."

"Beste'yi aklımdan çıkaramıyorum.Bilmediği bir yerde yapayalnız."

"Ben de çok merak ediyorum,aklım hep onda.
Ama sabretmekten başka yapacak bir şeyimiz yok.Sabredeceğiz ve dimdik ayakta duracağız.
Sadece 1 hafta.."

***

Beste ve Selin salonda öylece oturuyordu.Beste koltuğun köşesine sinmiş,dizlerini kendine çekmişti.Selin yanına biraz daha yaklaştı.

"Uyku vakti geldi prensesim hadi yatalım.Anneyle uyumak ister misin?"

"Bana prenses deme!Ben senin prensesin değilim!Nefes Annemin prensesiyim!"

"Annecim,sinirlenmek istemiyorum.Hadi gel birlikte uyuyalım bu gece,ne dersin?Anne kız."

"İstemiyorum!"

"Beste!Bana sesini yükseltme!Uyku vaktin geldi,gidiyoruz dedim o kadar!"

Beste ürkmüş bir şekilde annesini takip etmeye başladı.Odaya gelir gelmez çift kişilik yatağın en uç kısmına sindi.Sırtı Selin'e dönüktü.

Değmesin Ellerimiz|NefTah|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin