Müziği dilediğiniz gibi dinleyebilirsiniz canlar. Bölümlerde bahsettiğim müziğin kendisi bu TALADRO HAYALET YANAKLAR
Bazı insanlar vardır ve hayatınızın en özel yanları onlara aittir. Bir kardeş, arkadaş....
Bir insan ne kadar sevilebilirse o kadar çok seviyorum sizi İREM MAKBULEBu bölüm MuhammedGungor0 mkblmnks size ithafen yazılmıştır. Bu kalp attığı sürece bu yüzler gülsün; gülmeli....🌼💙
°Ne güldüm, ne güldüm; elimi dizime vurarak deliler gibi güldüm. Boğazımdansa tek ses çıkmıyordu; dilsiz ve bitkindi benim kahkaham; ağlamak özlemini taşıyordu.
Knut Hamsun, Açlık°MISRA
O uykuya dalmaya başlarken bende orada beklemeye başladım. Yaşadığım bunca şeyi göz önüne getirdiğimde kendimi onun yerinde gördüm. O yüzden o iyi olana kadar orada olacaktım. Birbirimizi kandırmamıza hiç gerek yok herkesin bir nebze psikolojik sorunları vardır normal insanların bile...
Geceyi beklemekle bitirmek zorundayım. Arada bir uyuyor bazen de uyanıp sadece onu izliyordum. Geçirdiği kriz ve yaşanılan bunca olay sebepsiz değildi; buna adım gibi eminim bir şekilde çözüm bulmam lazım. Ama nasıl bulacağım? Nereden başlamam gerek?
O neler yaşadı hiç bilmiyorum.Daha sonra şarkı şöyle çalmaya devam etti.
'Dediğim gibi, "çok korkuyorum,
Karanlığı görmemek için göz kapaklarıma resmini örtüyorum."'Hayatımız, yaşadığımız travmalar, sevdiklerimizin karşısında verdiğimiz binlerce savaş; ruhumuzda açılan birer yaranın kanıtı.
Sadece Çağan'ı düşündüm. Yaşadığı durumu neden burada olduğu... Çünkü o diğer hastalar gibi değildi. Her ne yaşadıysa ve aralarında her ne olduysa onu bu duruma getirmişti.
Ya Hülya ismi neden ona acı çektiriyor? Görünmeyen o ellerin onun boğazında; ruhuna çektirdiği acının hikayesi ne olabilir?
Hiç bir fikrim yoktu. Gün geçtikçe onu çözmeye çalışıp anlayacaktım. Bu daha zor olacak biliyorum ama istese de istemese de bir şekilde kendisinin bana anlatacağından emindim.Biz insanlar bizi dinleyecek birini bulduğumuzda yaşadığımız acıda kendimizi kaybedip kozlarımızı açık oynuyoruz.
Bu oyun senin olsa da olmasa da; oyunun kurallarını bana anlatıp hile yapmaya yardım edeceksin. Çünkü ruhuna acı çektirdiğini görmek hiç zor değil.Gece saat 02.00'yi gösterdiğinde sıkıca parmaklarımı tutan güçlü ele baktım. Kabus görüyordu ve bu kabustan dolayı kriz geçiriyordu. Her ne görüyorsa bu daha fazla kötüleşmesini sağlıyordu. Yüzüne baktığımda terden sırılsıklam olmuş, acı içinde kıvranıyordu. Sakinleştirici yapıp tekrar uyumasını sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatın Günlüğü
Teen FictionGeçmişin karanlığında bir bataklık; bataklığa rağmen herkesin vazgeçip, bataklığı kabul eden bir papatya... Çağan Mısra"yı papatyası olarak kabul edecek mi? Ya siz ! Bir bataklık mı olmak istersiniz? Yoksa her şeye inat bataklığı kabul eden papatya...