Bu bölüm kafama ithafen yazılmıştır. Bugün dünyadaki en güzel gün. Çünkü var olmuş. Kalbi bu dünya için fazla güzel. Nereden başlanır bilmiyorum. Tek bir şey biliyorum o da var olmuş. (Seni çokça seviyorum emojisi)
Bazen çok sinir ediyorsun beni ama sen...💜♾️
"İYİ Kİ WARSİN, İYİ Kİ DOĞDUN ELMAAAGGG PREMSESİİİ"
Trouvallie_ tüm papatyalar güzelliğin için var olsun bu gece 💛❤💛❤🌼"Dünyayı, dünyamı kirleten insanlar var; babam onların başında gelen iğrenç insanlar arasında"
22/02/2005
"Baba lütfen yapma ben hiç bir şey yapmadım. Sadece birazcık dışarıda oyun oynadım anneme de söyledim."
Küçük kızın yüzünde patlayan sert tokat bağırış seslerine karıştı.
"Dur kurban olayım yapma onun bir suçu yok!"
Öfkesine sahip olamayan baba kızı ile kendisinin arasına giren; karısının saçlarından tutup o hiç ışık görmeyen bir mezardan farkı olmayan odaya sürükledi.
Kapı sesi geldiğinde küçük kız titreye titreye salonun sonundaki odaya ürkek adımlarla; vardığında saklanma ihtiyacı hissetti. Sanki bunu yaparsa bunlar yaşanmamış ve hiç bir şey duymamış olacaktı.
Minik elleri hala yüzündeki tokat izinde duruyordu.
Babası orada olduğunu bilse de sesini çıkarmadan işkencesine devam etti. Pantolonun da ki kemeri eline alıp vurmaya başlayınca minik kız yüzündeki elleri ile hafifçe gözünü kapatmaya başladı.
bir...
iki...
üç...
Kemerin verdiği acı katlanılmaz hale geldiğinde kadın eliyle ağzını kapata kapata çığlık attı. Kızın korkmasından korkarak attığı her çığlık boğazında düğümlenip durdu.
Çığlık sesi minik kızın koca dunyasını doldurdu. Buna rağmen kimse ne olduğunu sormadı o da hiç bir şey yapmadı. Gözlerini sıkıca kapattı.minik parmakları kulağına gelen sesleri kesmeye yetmiyordu. Kulağını sıkıca kapattı.
"Duymak istemiyorum. Lütfen baba annemin bir suçu yok lütfen korkuyorum artık yapma!"
Sustu. Çünkü çığlık sesi bitmişti. Şimdi sadece kesik kesik nefes sesleri kulağını tırmalıyordu. Gözlerini açtığında yanı başında duran öfkeli babasıyla karşılaştı.
Yüzünde alaycı bir gülümse iğrenç parmakları arasında duran sigarası vardı. Hiç düşünmeden küçük kızın kolundan tutup yıkık dökük mutfaga sürüklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatın Günlüğü
Teen FictionGeçmişin karanlığında bir bataklık; bataklığa rağmen herkesin vazgeçip, bataklığı kabul eden bir papatya... Çağan Mısra"yı papatyası olarak kabul edecek mi? Ya siz ! Bir bataklık mı olmak istersiniz? Yoksa her şeye inat bataklığı kabul eden papatya...