Berkan
Allaha şükür ki survivor bitti diye içimden bir oh çekiyordum. Bir kırmızıya bir maviye sonra yine maviye sonra yine kırmızıya. Barışla homeless gibi bişey olduk.
Artık laleyi de gördüm. İçim çok rahat. Şuan cemal ve barış ile buluşacaktım.
çok mutluyum. Herkezi yinede olsa özlemiştim. Ne kadar kavga etsekte onlar benim arkadaşlarımdı. Zaten lale'yi zorla af etirdim kendimi, annem ve babamı nasıl afetiricem. beni şimdi eve almazlar ki. off aptal kafam kameralar olduğunu bile bile nasıl başka bir kız ile cilveleşirsin. Hemde bir kız arkadaşın olduğunu bile bile..
Neyse moral bozmak yokk şuan arkadaşlarım ile buluşucaktım. Hemen üstümü giysem iyi olur...Barış
Kimlerin geleceğini az çok tahmin edebiliyordum. Kesin berkan ve cemal ve cemalsiz nisa olmadığına göre nisa'da büyük ihtimal geliyordur.
Çok da heyecanlanmamıştım.
Hemen üstüme bir mont ve beyaz tişört giydim.Neyse çok bekletmiyim diğerlerini. Saçımı elimle oynatarak hemen yol aldım.
Geldiğim an Berkanı görmüştüm. Çok mutlu olmuştum. Survivorda en iyi anlaştığım birileri diyebilirm. ama tabii kide anlaşmazlıklarımız oldu.
Amaaann oldu gitti bitti işte.
Hemen ona sarıldım ve babako nasılsın dedim.
O da iyi olduğunu söyledi ve Babako kelimesini eksik etmedi tabii.O an bir ses duymuştuk.
"Bekooo Barışşş"
ans*k*m bu cemaldi.
Cemal çok değişmişti. Berkanla kadar yakın olmassam da o da benim sevdiğim arkadaşlarımdan biri. Survivor boyunca hiç kavga etmemiştik.Havadan sudan konuşurken bir kafeye gittik. Orda Oturarak survivorla ilgili konuştuk.
Sonra cemalin telefonu çalmıştı. Arayan kişi "Nisoş" yazıyordu. Halen bu kız la görüşüyordu demek. Eğer görüşüyorlar ise neden gelmedi ki?
Off banane.kahvelerimizi içtikten sonra berkan illa tatlı yemek istiyordu bizde orda daha uzunca oturduk...
selaaamm! Şu anlık çok anlayamayabilirsiniz. Ama merak etmeyin cembar ilişkisi gelebilir bundan endişeniz olmasın. Eğer devam etmesini istiyorsanız ve beğendiyseniz oy atmayı unutmaaa.
Sizi çok seviyorummm ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Mine | CemBar
Romancesurvivor sonrası arkadaş grubları oluşuyor. Herkes birbirleri ile samimiyken ortada gizli bakışmalar oluyor. Kimse bazı kişilerin hetero olduğu bilmiyordu. Bu yüzden bu ilişkileri gizli tutmaları gerekirdi. aradaki şeytanlar ilişkilerini bozmaya çal...