6. Bakmak

732 22 1
                                    

Barış
sabah saat 11.50 de uyanmıştım ve bir an o parti gelmişti aklıma. Hemen aşağı indim ve yemeğimi yedim.

Cemalcan
Dünkü konuşmamı yapamamıştım. Barışa aşık olduğumu söyleyememiştim.
Doğru zamanı yakalarken araya biri giriyordu. Ben Barışı kaybedemezsdim.

Kendimi topladım ve yüzümü yıkadım. Soframı hazırladım ve kahvaltı yapmaya başladım.
o an yemeğimi yerken bir an bişey gelmişti aklıma.
Parti bu akşamdı. Ve ben halen ne giyeceğimi bilmiyordum.
Off cemal off.
Hemen yemeğimi yedim. Başka kıyafetler giyerek Yakındaki dükkanlara yol aldım...

parti zamanı...

parti zamanı geldi çatmıştı bile.
Evrimi ilk olarak görmüştüm. Ve yanında bir erkek görmüştüm.
Aah bu mert mi? Mert ile ne ara görüşüyorlardı?
"Aaa cemo hoşgeldin"
"hoşbuldum"
"ooo kimler gelmiş!" dedi mert.
"asıl bunu sana sormak gerek" dedim ve gülüş attım.
Mertle konuşuyorduk. Survivordaki mert, şimdiki mert ile dağlar kadar fark vardı.

Herkes teker teker gelmeye başladı. Nisa ve Yasini ilk olarak görmüştüm ve yanlarına koşmuştum.
"Naberr yasinn?" dedim
"iyiyim cemo sen nasılsın?"
"bende iyiyim, gerçekten çok şık olmuşsunuz"
"hele nisa ne kadar güzel oldu, bak bak şu tadlılığa bak, şu güzeliğe bak, aman aman" diyip nisa ile şakalaşıyorlardı.
Evrimin bize kıskanç bir bakış attığını biliyordum.
o da gelince sohbet etmiştik.

"buyrun sizleri masaya alalım" dedi ve üçümüzü masaya doğru çekti.
Yasinle baya konuştuk.
Gülmekten ağlıyordum resmen.

sonra içeriye berkan gelmişti.
"Hoşgeldin Berkan" dedim ve bizim yanımıza otturtdum.
Barış ve berkanı aslında birlikte gelir diye bekliyordum.
O an muzik çalmaya başladı.
Barışın gelmediğini biliyordum.
Nerde olabilirdiki?
"Berkan, barışın nerde kaldığını biliyor musun?" dedim.
"yok babako bilmiyorum"

Başımı kaldırdım ve herkezin geldiğini fark ettim. Barış hariç.
"herkes burdamı  diye kontrol edicem" dedi evrim ve herkezi saymaya başladı.
o an iki kişiyi gördüm.
Elif ve Barış.
Barışın dar tişörtü çok ama çok güzel duruyordu. Tam da kaslarını göstericek boyutunda.
ona baka kalmıştım. Resmen ağzım sulanmıştı. Bizim masaya doğru bakarken gözlerimi başka yere doğru devirdim.
Bu arada Elifin geleceğinden haberim yoktu.
Neyse elifi seviyordum. Hemen ikisini bizim masamıza çağırdık ve karşılıklı oturmuştuk. Ben bakmadığım zaman o bana bakıyordu ben de ona bakmadığı zaman ben ona bakıyordum.

Yanımıza garson gelmişti.
Ve ne içmek istediğimizi sordu.
"Ben bir içki alıyım" diye bir ses duydum. Barış içki içicekti. Kalbim eridi resmen. Bende mi içki alsaydım aceba? kendi içimden kıkırdıyordum.
Sıra bana gelince ben de biraz içki istemiştim.
Çoğu kişide içki seçmişti zaten.
Nisa bana baktı ve fısılfıyarak bana birşeyler söyledi.
"Cemo sen ne ara içki içmeye başladın?" dedi.
"biraz uzun zaman geçti" dedim ve etrafa baktım.

Evrim herkezin geldiğini fark ederken mikrafonu aldı ve yüksek sesle konuştu.
"evet gençler, eğlenmeye hazır mıyız?"  dedi.
herkes bir andan "eveeet" diye bağırdı ve o an yüksek bir muzikle dans ettik ve eğlendik.

Hayatım boyunca hiç bu kadar eğlenmemiştim. Belki içkili olduğum için de olabilirdi ama yinede keyfim yerindeydi.
Herkesle eğleniyordum.
Yunus emreyle bile.
Her neyse.  Barış ile göz göze geldik. Aslında gelmemeye çalışıyordum. Yapmamak için de elimden gelenini yapıyordum ama olmuyordu.
Gözlerimi onun vücudundan alamıyordum. Kasları resmen tişörtün içinden gözüküyordu.
Az kalsın ağzımdan salya akıcaktı. Çaktırmadan hemen sildim. Nisa benimle dans ediyordu. Bu yüzden de barışa çok konsantre olamıyordum...

Çoook dans etmiştim. Ve Çok terliyordum. Gömleğimin yukardaki düğmelerini biraz açmıştım yoksa boğulucaktım sıcaktan. O an ferahlanmak için garsondan soğuk su istemiştim.
Herkes eğlenirken bende dinlenmek için masaya oturmuştum. O an nisa bana uzaktan bağırmaya başladı.
"Cemo gelmiyor musun? Çok eğleniyoruz hadii!!"
"tamam nisa biraz dinlenmem lazım, sen beni bekleme ben hemen geliyorum!" diye bağırdım ve başıyla onaylayıp arkadaşlarımıza doğru gitti...

Buzlu suyumu yudumlarken arkamdan bir gölge fark ettim.
Çook uzun bir gölge.
Bana doğru geliyordu.
Benim omzuma dokundu ve yanıma oturdu...

birazdan yeni bölüm vereceğim. az sabırlı olalımm 💘öpüldünüz💘

You Are Mine | CemBar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin