#unicode
#Zawgyiအကျီတွေကို တစ်လွှာချင်း ဆွဲချွတ်နေတဲ့
ဦးလေးကြီးကြောင့် ပူရှိန်း ရင်တွေတုန်နေပြီ....ဒီလူကြီးဘာလုပ်ဖို့လဲဟင်... ပူရှိန်များ ဘာအမှားလုပ်မိလို့လဲ...
"ဦးလေးကြီး...အဟင့်..."
"ဘာလဲ...."
"မှားမယ်နော်....မှားမယ်လို့...ပူရှိန်ရေမချိုးချင်သေးဘူးလို့ ဘာလို့အကျီတွေ ချွတ်နေတာလဲလို့...."
"ရေချိုးမလို့မဟုတ်ဘူး.... baeကိုအပိုင်သိမ်းမလို့... "
"အပိုင်သိမ်းမယ်ဆို အကျီ ချွတ်တာနဲ့ ဆိုင်လို့လားလို့...."
မျက်လုံးကြီးစုံမှိတ်ပြီးအော်နေတဲ့ ကောင်လေးနားကိုkတိုးသွားလိုက်ပြီး....
နာဖျားလေးကို ကိုက်လိုက်တာနဲ့...
ချက်ချင်းနဘန်းထလုံးတဲ့king ရဲ့bae...."ပူရှိန်အသားကို ထိရင် မကြိုက်ဘူးလို့ပြောထားတယ်...အားး....ဒေါသထွတ်တာ... ဦလေးကြီး တစ်စစီဆွဲဖဲ့ ပစ်မယ်....."
"အား.... bae စိတ်လျော့...စိတ်လျော့...."
သူရင်ဘတ်ပေါ်တတ်ထိုင်ပြီး အားရပါးရကို
လည်ပင်းညစ်နေတဲ့ ပူရှိန်းကို အသည်းအသန်တားနေရတဲ့ King...."မလျှော့ဘူး.... အာ့...."
ချက်ချင်းပင် kရဲ့သန်မာမှုကြောင့်
ရင်ခွင်အောက်သို့ပြန်ရောက်သွားတဲ့ ပူရှိန်း"ဦးး..လေးကြီး... ...ဘာ...ဘာလုပ်မလို့လဲဟင်..သားကလေ သားက စတာလေ......"
"ကိုယ်ပြောထားတယ် မဟုတ်လားBae... baeကိုအပိုင်သိမ်းဖို့လို့...ကိုယ်ကတော့ စတာမဟုတ်ဘူးနော်bae အတည်...."
တစ်လွှာချင်း အနွှာခံရတဲ့ ကျောက်ပုဇွန်ထုတ်လေး ရှိန်းကိုကို သည် အရသာ ရှိစွာစားသုံးဖို့အဆင်သင့်အနေအထား သို့ရောက်ရှိနေပြီ...
ပြဲလန်နေအောင်အော်နေတဲ့ အသံ လေးဟာလည်းအခန်းထဲတွင်တော်တော် ဆူညံနေပြီ...
"နောက်တစ်ခါ အဲ့ကောင်ဆီသွားမယ် ပြောအုံးမလား..... "
"အီး...ဟီး...အနိုင်ကျင့်နေပါတယ်....ကိုယ့်စိတ်နဲ့ ကိုယ့်ကို တောင် မပိုင်ရတဲ့ အစုတ်ပလုတ်ဘဝကိုပိုင်ဆိုင်ထားတဲ့ ပူရှိန်းရေ... အဟင့်...အမျှအမျှ....အ...."
YOU ARE READING
Don't Touch my heart
Romanceမ်ားမ်ားဆိုးလိုက္ပါbae.... ဦးကမ်ားမ်ားပိုခ်စ္ေပးမယ္... #႐ွိန္းရဲ႕ ဦး