MBB💝Part 10

21 4 4
                                    


"Taehyung!!" Panggil Pn.Park."Aunty..kat sini.."Taehyung memanggil mama Jimin."Jimin macam mana? Dia okey ke?"Tanya Pn.Park.

Taehyung mengangkat bahunya tanda tidak tahu."Doktor tak keluar lagi..dah 1 jam dah..Tae risaukan Jimin..".Pn.Park mengusap perlahan belakang badan Taehyung.

"Eomma Tae kata dia nak datang..kejap lagi sampailah tu..Tae sabar ye.." Kata Pn.Park

Tak lama kemudian,Pn.Kim datang menghampiri mereka.Taehyung mendekati eommanya lalu memeluk dia.Taehyung menangis teresak-esak.

"Gwaechana..Jimin mesti tak apa-apa.." Kata Pn.Kim.Tiba-tiba doktor keluar dari wad.

"Doktor! Jimin okey?" Tanya Pn.Park."Anak puan tak apa-apa cuma cedera dibahagian kepala dan kakinya terseliuh.Dia cuma perlukan rehat beberapa hari di wad untuk kami pantau.Harap puan boleh berikan kerjasama."Kata Doktor yang bernama Choi San.

"Boleh kami melawat dia?" Tanya Taehyung.Doktor Choi San menganggukkan kepalanya.

Mereka bertiga masuk kedalam bilik wad.Kelihatan Jimin yang sedang terbaring lesu dengan kepalanya berbalut.Mereka duduk diatas kerusi yang disediakan.

"Aunty..." Kata Taehyung.Pn.Park memandang Taehyung."Saya rasa yang terbaik buat Jimin selepas dia sihat nanti ialah..."."Ialah?"Tanya Pn.Kim.

"Pindahkan Jimin dari sekolah.." Kata Taehyung.Pn.Park tersenyum kelat.

"Taehyung...aunty tak rasa Jimin setuju dengan semua ni..cuba Tae cerita dulu apa yang jadi.." Kata Pn.Park.

Taehyung menceritakan kejadian tengahari tadi.

"Tae taknak tengok Jimin macam ni lagi.. sebab tu Tae nak dia pindah.." Kata Taehyung."Macam mana dengan Tae? Tae okey ke?"Tanya Pn.Kim.

"Tae okey eomma..ni keputusan paling terbaik untuk Jimin." Kata Taehyung.Pn.Kim mengusap perlahan belakang badan Taehyung.

"Aunty tak tahu nak cakap apa tapi..kita semua kenalah tunggu Jimin bangun dulu.." Kata Pn.Park.

"Tae,eomma balik dulu..nanti jangan lupa balik tau.."." Tapi eomma..Tae nak jaga Jimin.."Kata Taehyung."Dah malam nanti baliklah..Tae kena tidur sebab esok nak sekolah.."Kata Pn.Kim

"Tae tak nak sekolah! Tae taknak jumpa orang yang dah cederakan Jimin..." Kata Taehyung.Pn.Kim hanya mengeluh.

"Tae kenalah sekolah..nanti lepas sekolah boleh datang melawat Jimin..okey?" Pn.Park cuba memujuk Taehyung.Taehyung menundukkan kepalanya kemudian mengangguk perlahan.
.

.

.

.

















































ok..done for this partt..

saja nak bagitahu..sape yg nak ambil tahu silakan..yang x nak ambil tahu..tak paksa pun untuk ambil tahu..hehehe...

Nak bagitahu yang fanfic ni tinggal dalam 5 part je lagi..kayh?

{vote and comment diperlukan}

🤗🤗🤗😍

FRIENDS💖|| VminWhere stories live. Discover now