MBB💝Final💞

21 4 1
                                    


30 December 2020

"Happy birthday Taehyung anak kesayangan eomma busyuk ii nih!" kata Pn.Kim.

"Nah..hadiah untuk Tae!"." Wah..thanks appa!"Taehyung buka kotak besar berwarna biru itu.

"Hahhh!Appa!!Ni..kamera yang Tae nak sangat ii tu..thanks appa!" Taehyung peluk En.Kim.

"Tapi benda ni mahal kan?"." Aigooo..anak appa yang cute ni lagi mahal tau.."Kata En.Kim sambil memicit pipi Taehyung.

Tiba-tiba baru dia teringatkan hadiah yang Jimin beri padanya itu."Appa..Tae nak naik bilik jap tau!"Taehyung terus berlari masuk kedalam biliknya.

Dia mencapai kotak hadiah yang diletakkan di atas meja lalu membukanya di atas katil.

Dia dalam kotak itu terdapat sebuah album gambar .Semua gambar di dalam album itu semuanya gambar Taehyung dan Jimin.

Di bahagian muka surat belakang sekali terselit sehelai kertas.

Happy Birtday Kim Taehyung...
Tau tak aku pernah terfikir..bila kita dah keluar sekolah nanti..aku still dapat jumpa kau ke?Hmm..aku harap kita still boleh berjumpa.

Aku nak cakap thank you so much kat kau sebab dah jadi kawan aku yang paling terbaik and awesome!I love you alien!

Kau selalu tolong aku bila aku dalam kesusahan...Semoga satu hari nanti aku akan dapat balas jasa kau..

But..you know apa maksud BFF?

Bukan Best Friend Forever tau..

maksudnya ialah..

If you sad,I'll give you my shoulder

If you need a hug,I'll be your pillow

If you want to be happy,I'll be your smile..

And..

If you need a friend,I'll be just me..

Saengil chukahae my dear friend!💝






Sebaik sahaja Taehyung habis membaca surat itu,telefonnya berdering.

Itu panggilan video dari Jimin.Taehyung terus tekan butang accept.

"Hai Tae! Kau dah bukak hadiah tu?" Tanya Jimin.

"Dah..thanks untuk hadiah itu..aku suka giler.."

"Aku ada letak gambar kau tidur dalam tu..haha..kau mesti gelak punya!Kelakar weyh!"

"Hesyhh!! Kau ni janganlah macam tuu..".

" Hahahahahahaha.."

Mereka berdua terus berbual melepaskan rindu masing-masing.

Album yang Jimin beri Taehyung sentiasa peluk ketika tidur.

Jimin dan Taehyung...

Sebuah ikatan persahabatan yang takkan dapat dipisahkan.













The End...

Hai korang!
Yahh..now habislah fanfic mengarut saya!

Thanks kepada semua readers and yang vote ff kiteww..

huhuhu..kitew terharu sangat..

So for my new ff..Harap semua orang support lagi!!!

I
Love
You
Readers
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

FRIENDS💖|| VminWhere stories live. Discover now