Bylo pár dní před Vánoci a Harry právě vcházel do Velké Síně.Jakmile se usadil,hned Ginny na něj:"Ahujky Harry."Harry se ji snažil nevnímat,moc mu to ale nešlo,protože ho Ginny pořád objímala,dávala mu pusy na tvář,snažila se i dosáhnout jeho rtů,to by Harry ale nikdy nepřipustil.Nikdy ji neměl v lásce,jenže ona se pořád dožadovala.Harry už dávno věděl,že je gay,i Ginny to věděla.Ale snažila se změnit jeho orientaci.I kdyby měla položit život.Harrymu však nevadila její snaha,vadilo mu to,do koho je takový blázen.Proč si pro Merlina jeho city vybraly jeho.Proč zrovna on.Neustále pokukoval ke Zmijozelskému stolu,doufal,že ho zahlédne.Byl tam.Samotný Draco Malfoy,do kterého byl Harry takový blázen.Harry na něj chvíli zíral,uhnul pohledem až když Draco zjistil,že se na něj Harry dívá.Harry trochu zrudl a Draco si toho všiml.Ale v hlavě si řekl:"Kdepak,Draco,na to rovnou zapomeň:'-("Mezitím se však do Dracovy mysli vkradli i Pansy s Blaisem:"Tak jak ti jde flirtování s tím tvým Potterem?"ušklíbla se Pansy.Draco zrudl o něco víc,než předtím Harry,protože to řekla tak nahlas,že to slyšelo nejmíň deset lidí od nich z každé strany.A že to na něm šlo vidět,když má tak bledou kůži.Blaise se však do toho vložil:"Sakra Pansy!Nekřič tolik!Takhle se to dozví celá škola ,včetně Pottera."Draco při té představě zrudl ještě o něco víc."A-ahoj...j-jsi v p-p-pořádk-ku?"zakoktala malá prvačka,která seděla vedle Blaise a chtěla Draca utěšit,ale velmi se ho bála."Jo jo jsem v pohodě"procenil zkrz zuby Draco" a mě se bát nemusíš,jen když se naštvu" dodal."D-dobře."odpověděla prvačka více sebejistým tónem.Draco se podíval zpět k Harrymu a řekl si:"Tak jo,po snídani mu to řekneš a žádná ale!!!" neustále si to dokola opakoval.A učinil tak.Po snídani vyšel z Velké síně jako první a za sloupem na něho čekal.Když kolem něj procházel Harry,zašeptal:"pssst,Pottere."
Harry se na něj otočil nechápavým výrazem,ale pak se otočil ke svým přátelům,řekl,ať jdou dál bez něj a že hned přijde,pak se otočil se zpět k němu trochu červený."Tak co je?"procedil mezi zuby Harry." A Draco váhavě:"Já...já-"zastavil ho však Harryho hlas:"Ty co?"Draco v sobě sebral veškerou odvahu a podal mu papírek,na kterém bylo napsáno,co mu chtěl říct, a řekl:"přečti si to,až budeš sám a nikomu to neukazuj,prosím."Harry si vzal papírek do ruky a zasmál se:"Vážně jsem slyšel od Malfoye PROSÍM?"Draco jen vzdychl:"Ano,slyšel a teď už jdi."Draco nečekaně odkráčel pryč.Ani on sám to nečekal,ale byla to ta nejlepší volba.Harry běžel do svého pokojetak rychle, jak mu to nohy dovolily.Jakmile se dostal dovnitř,zamkl se,hodil brašnu s učebnicemi na zem a sedl si na postel.Co po mě může chtít? zeptal se sám sebe. Rozevřel papírek a ztuhla mu krev v žilách,když si to přečetl.Na celém papíře jen stálo:" Miluju tě celým svým srdcem,prosím,dej mi šanci. Sejdeme se na cestě u Prasinek ve 14:00. Draco Malfoy❤
Harrymu se rozbušilo srdce jako o závod.ON ŽE MU OPĚTUJE JEHO LÁSKU?A ŽE SE CHCE SEJÍT?"tak tohle už je moc."řekl si,ale na schůzku dorazil.Sotva zahlédl Draca,ihned zrudl,ale šel blíž...AHOJ ČTENÁŘI!!LÍBILA SE VÁM KAPITOLKA?CO MYSLÍTE,KDO ZAČNE KONVERZACI?A CO BUDE DÁL?POČKEJTE SI A UVIDÍTE!!!
DrarryBestLover❤❤❤
ČTEŠ
Tajemství
FanficKdyž si Harry uvědomí,že je gay,začne panikařit.Vše se zamotá a ještě se do toho přimíchá alkohol.A aby toho nebylo málo,Snape s Brumbálem něco plánují.Harry se z toho bude muset nějak vykroutit,ale jak?...❤❤ Warning: -snape i brumbál jsou naživu ...