Harry přišel k Dracovi úplně rudý:"Um......A-hoj?"zakoktal Harry."Ahoj."sykl.Nepodíval se mu do očí.Nemohl."Takže jak vidím,tak ses rozhodl přijít.Jak překvapující." uchichtl se Draco."K věci,Malfoyi,K VĚCI." probodl ho pohledem Harry. Draco věděl,že ho pozoruje,tak jen dodal: "Dobře dobře dobře,řekl sis o to sám." Harry čekal nával urážek,facku nebo Crucio,možná i samotnou Kedavru. Ale tohle,tohle opravdu nečekal. Draco ho začal líbat jak jen nejlépe uměl. Draco dostal obrovský šok,když Harry začal spolupracovat a líbání mu opětoval.Na chvíli se zastavil jako socha.Po asi pěti vteřinách se probral a zjistil,že se ho Harry chytil kolem krku.Nevadilo mu to.Pořád se ale bál chytit Harryho kolem pasu.Harry se začal v průběhu jejich líbání smát."Čemu se směješ?"Draco nic nechápal."čemu myslíš?"Harry se už jen pousmíval. "Nemám páru."Harry mu navedl ruce ke svému pasu a začal Draca znovu líbat. Draco jen řekl mezi dalšímy polibky od Harryho:"Už chápu❤."Ale tím jejich den neskončil.Večer se totiž slavilo zabití Voldemorta,neboli pro mudly TOHO-JEHOŽ-JMÉNO-NESMÍME-VYSLOVIT.VEČER NA OSLAVĚ KOLEM 20:00:
Všichni byli na oslavě už nějakou dobu,a skřítci jen toužili po tom,aby mohli ještě někomu posloužit.Harry byl překvapený,když na oslavě zahlédl Draca. Vzpomněl si na jejich incident a zrudl.Znovu.A před Dracem."Ahoj Harry!" řekl Draco,když se mu podařilo proplést mezi prváky a druháky,kteří blokovali vstup u dveří.Ron,který se zrovna bavil s Harrym po něm vyjel:"NEŘÍKEJ MU HARRY!!!NEDOVOLIL TI TO!!!NEMÁŠ PRÁVO MU TAK ŘÍKAT!!!Harry se zarazil,ale pak se obrátil na Rona:"RONE! 1) přestaň po něm řvát 2) má to dovoleno a 3)vypadáš,jako by jsi žárlil."mrkl na Rona Harry."JÁ?a žárlit?ne-ne-ne- já maximálně tak žárlím na Pansy,která si teď vesele tancuje s MÝM Blaisem-."Ron se zarazil.Věděl,že toho řekl až moc.Než se Ron stačil začervenat,Harry zařval přes celou oslavu:"HERMIONO! !!MÁM U TEBE DESET GALEONŮ!!!" Hermiona zakřičela nazpátek:"TO SNAD NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ?TAKŽE JE TO PRAVDA!!!😍Ron a Draco se na sebe nechápavě podívali.Pak jim to docvaklo. Ron zrudl.Ale než stačil zaregistrovat,že se červená,Draco s Harrym se natahovali pro skleničku s vínem.Před oslavou po líbacím incidentu se totiž rozhodli,že se poprvé v životě opijí,ale spolu.A tak to šlo dál,povídali si,dávali si další skleničky a čas plynul a plynul,až bylo 23:42."uŽ bYcHoM mĚlI jÍt SpÁt!"vysoukal ze sebe na mol opilý Harry.Všichni tedy odešli,až na Draca."Co Tu JeŠtĚ cHcEš?"zeptal se koktavě Harry. Draco mu jen šeptem odpověděl:Tebe... . Když to Harry uslyšel,kvůli alkoholu v sobě šel blíž:"Awww...vážně zlato?"řekl Harry a pohladil Draca po tváři. Draco,ačkoliv byl pod náporem alkoholu moc dobře věděl,co sám říká. Narozdíl od Harryho. Draco nikdy nepil tolik,že by byl úplně na mol,jako teď Harry.Takže když se k jeho uším doneslo,že mu řekl 'zlato' okamžitě zčervenal jako rajče.Avšak jen pronesl:"No jistě,kocoure." Draco věděl,že si to Harry nemůže zapamatovat.Takže s ním mohl dělat téměř cokoli chtěl.
AHUJKYYYYYYYYY
TAK JSEM TU S DALŠÍ,TENTOKRÁT 2.KAPITOLKOU.CO SE STANE DÁL?CO S NÍM DRACO UDĚLÁ?DOZVÍTE SE UŽ ZÍTRA!!!A PROČ?NO,JELIKOŽ SI MŮŽU DOVOLIT PŘIDÁVAT KAPITOLKY KAŽDÝ DEN,MAXIMÁLNĚ OBDEN.TO JE ZATÍM VŠE.
PÁÁÁ❤❤
ČTEŠ
Tajemství
Hayran KurguKdyž si Harry uvědomí,že je gay,začne panikařit.Vše se zamotá a ještě se do toho přimíchá alkohol.A aby toho nebylo málo,Snape s Brumbálem něco plánují.Harry se z toho bude muset nějak vykroutit,ale jak?...❤❤ Warning: -snape i brumbál jsou naživu ...