O TÝDEN POZDĚJI V NEBELVÍRSKÉ SPOLEČENCE:
"O MŮJ BOŽE!!!POMÓÓÓÓC!!!!PAVOOOOOOOUUUUK!!!!!!" Řval Ron který stál na stole.Hermiona přiběhne dolů:"Sakra Rone neřvi kvůli pavoukovi!!!" a odnese pavoučka ven.
*Hlasitý jekot*
"Slyšel jsi to?" zeptal se Harry."Myslíš,že jsem hluchej?Jasně že jo!Jdeme!"řekl Draco a popadl Harryho neviditelný plášť a přehodil ho přes ně.
O DVA ROKY POZDĚJI:
(HEHE NIKDY SE NEDOZVÍTE CO TO BYLO TEN JEKOT😂{mmchdm jsem to já})
*v přízemí- Dům Draca a Harryho*
"DRARRY SVATBAAAAAAAA!!!"křičela Pansy.
💙autorská vsuvka💙
Všichni jak z 'Golden Tria' tak ze 'Silver Tria' jsou zadaní --}Ron x Blaise,Hermiona x Pansy,Harry x Draco.Harry a Draco mají svatbu
💙konec autorské vsuvky💙"Hej hej hej...uklidni se jo?Je to MOJE svatba ne tvoje." říkal Blaise a přitom imitoval Draca.
*v druhém patře - Dům Draca a Harryho*
"Harry?Jsi hotový?"ptala se Hermiona zatímco klepala na dveře.
'Ummm.....jojo pojď dál!" odpověděl Harry. "WOW!"vykřikla Hermiona,když viděla Harryho."Ummm....je něco špatně?Mám něco na obličeji?Je oblek špinavej někde?"zeptal se Harry.Oblek měl bílý a vzadu byl dlouhý až na zem.(Harry byl 'nevěsta')"Ne ne ne já jen...že se ti povedlo konečně zkrotit ty tvoje vlasy" zasmála se Hermiona."Jo to...no...snažil jsem se."odpověděl Harry a začal se smát společně s Hermionou.
Mezitím v přízemí Draco nervně přešlapoval.Nemohl tomu uvěřit.Za 38 minut budou svoji.Budou Malfoyovi.A to ještě 3 roky zpátky jen snil o tom,že se někdy Harryho dotkne."Všechno v pořádku,Draco?"zeptala se Hermiona.
💙autorská vsuvka💙
Všichni jsou kamarádi a Ron nehatuje Zmijozel ani Draca a nemá problém s Homosexualitou cuz je to taky gay
💙konec autorské vsuvky💙"Jo,já jen... nechce se mi věřit že budeme s Harrym svoji.Konečně." poslední slovo jen Draco zašeptal a objal Hermionu.Nebelvírka se zasmála:"Vždyť TY jsi ho požádal o ruku!" "Já vím.To bylo to nejlepší,co jsem ve svým zruinovaným životě udělal,Hermiono."řekl potichu Draco.
Vyšli ven na obřad.Byli tam Weasleyovi,protože to byla Harryho jediná rodina.A pak Dracova matka,Narcissa.Lucius byl v Azkabanu a Draco byl za to rád.Podle něj to byl...no..měl seznam:
LUCIUS MALFOY:
-IDIOT
-DEBIL
-NAMYŠLENEC
-ZBABĚLEC
-SRAB
-SOBEC
-HNUSÁK
-KRYPLa spousta dalšího...
Samozdřejmě je oddával Brumbál(ano,on ŽIJE).Když byl obřad ukončen,Brumbál zvolal:" Můžete políbit 'nevěstu'."Na to slovo dal pořádný důraz.Když se chvíli líbali,Narcissa,ubrečená dojetím,vstala a začala tleskat.Tak to po ní udělali všichni ostatní.
TAAAKŽE
PLS OMLUVTE MOU MENŠÍ PAUZU ALE NÁPADY NELEŽÍ NA ZEMI JU CHÁPEME?TAKŽE MI TO PLS ODPUSŤTĚ BCS KDYŽ NEBUDOU ČTENÁŘI NEMÁM MOTIVACI,ALE UŽ BUDE 90 PŘEČTENÍ.DÁME 100?TO JE NA VÁS!!! TAK ZATÍM U DALŠÍ KAPITOLKYPÁÁÁÁÁÁÁ
I ❤ YOU ALL!!!
ČTEŠ
Tajemství
Fiksi PenggemarKdyž si Harry uvědomí,že je gay,začne panikařit.Vše se zamotá a ještě se do toho přimíchá alkohol.A aby toho nebylo málo,Snape s Brumbálem něco plánují.Harry se z toho bude muset nějak vykroutit,ale jak?...❤❤ Warning: -snape i brumbál jsou naživu ...