Když se rozhodli po Filchově odchodu,že půjdou na snídani,nedělalo jim to problém a šli s propletenými prsty na rukou.Když vstoupili do velké Síně,všichni užasli.
'Opravdu se drží za ruce?'opakovala si v hlavě Mineva Mc'Gonnagallová. Dokonce i Brumbál zaječel,když to viděl a vyskočil na stůl.Když se trochu uklidnil a slezl ze stolu,zvolal:"Blahopřejeme!!!".Až teď Harrymu došlo že se celou tu dobu drží za ruku s Dracem.S jeho Dracem.
Všichni,doslova všichni studenti si stoupli z lavic a začali tleskat. Hermiona i brečela radostí a dojetím.Harry teď byl rudý jako rajčata. Hermiona s Ronem se za ním rozběhli."Konečně jste spolu!!!"řekla Hermiona a objala Harryho. Ron jen řekl":Máš dobrej vkus,Malfoyi." Draco se začal smát. Vysoukal ze sebe:"Říkete mi konečně Draco." a začal se smát znovu.
Když už Ronovi přišlo,že Hermiona objímá jejího nejlepšího kamaráda až moc dlouho,řekl:"Dobře dobře to už stačí,Hermi."a odtáhl brečící Hermionu od Harryho. "Ale ale..žárlíš,zrzavá hlavo?"vložil se do jejich rozhovoru Draco:"Kroť se trochu,dyť je zadanej."dodal Draco a zezadu objal Harryho.
ODPOLEDNE:
"ACH MŮJ BOŽE TO NE NE!!!"zařvali Blaise společně s Pansy,když jim to Harry s Dracem řekli osobně. Pansy vyběhla a objala Draca. Blaise jen přišel za Harrym,poplácal ho po zádech a řekl:"Tak ať se daří,Pottere." Harry jen odpověděl:"Neboj,já si ho ohlídám." Pansy mezitím pustila Draca ze svého jak Draco rád říkal 'vězení'.
VEČER:
Když už měl náš nový pár dost pozornosti,zašli do komnaty nejvyšší potřeby.jelikož už bylo docela pozdě,lehli si spolu do postele a povídali si.Pak se ale Draco dostal k trochu jinému tématu."Promiň,že se tě na to ptám,ale....měl si už někdy něco s klukem kromě mě?"
OPĚT SE OMLOUVÁM ZA ZPOŽDĚNÍ VČERA UŽ JSEM TO NESTIHLA VYDAT.CO MYSLÍTE ŽE HARRY ŘEKNE?JE TU KRATŠÍ KAPITOLKA SNAD SE LÍBÍ TAK TEDA ZATÍM(JDU OKAMŽIZĚ PSÁT DALŠÍ KAPITOLU NEBO TO ZAS NESTIHNU😂)
PÁÁÁÁ
ČTEŠ
Tajemství
Hayran KurguKdyž si Harry uvědomí,že je gay,začne panikařit.Vše se zamotá a ještě se do toho přimíchá alkohol.A aby toho nebylo málo,Snape s Brumbálem něco plánují.Harry se z toho bude muset nějak vykroutit,ale jak?...❤❤ Warning: -snape i brumbál jsou naživu ...