5.Voldemortova Radost

218 12 7
                                    

Harry se trochu začervenal,když to slyšel,ale odpověděl:"Víš,no......ummmm.......ne.A ty?"soukal ze sebe Harry."Já jo.....byl jsem půl měsíce s Blaisem.Velká chyba."odpověděl Draco."Proč?Co se stalo?"reagoval překvapeným tónem Harry.

"Podvedl mě...s Nevillem...ale zůstali jsme dobří kamarádi."usmál se Draco"Já toho hada přetrhnu vejpůl až z toho zčerná,já mu dám takovou ránu že se tejden neposere,já mu ukážu,kdo je Harry Potter,já mu dám co protooothghsglblblblllllll"Harry mumlal samé nesmysly,až se mu úplně zamotal hlas.

"Klid,klid,uklidni se...takhle jsem to nemyslel...pochopil jsi to jinak,než jsem chtěl!"řekl Draco a začal se smát."Aha......okey asi to  není moje starost ale jestli tě zradí nebo cokoliv,přísahám ti,že je mrtvej!" řekl Harry dost naštvaným tónem. 

A tak po zbytek večera tam jen tak leželi,mazlili se a povídali si,dokud oba neusnuli.   


"HARRY NE!!!"křičel Draco když viděl,jak ho jeho otec nutí se dívat na svého přítele,jak umírá.Když už ho Lucius konečně pustil,Draco se k Harrymu rozběhl"Harry....prosím....neumírej..."soukal ze sebe Draco mezi vzlyky a přitom objímal Harryho.Lucius nesnesl takhle vidět svého syna a seslal na něj ten nejhorší možný scénář:"AVADA KEDAVRA!!!"Narcissa přiběhla do místnosti a nemohla uvěřit tomu,co viděla.Rozběhla se k mrtvému Dracovi,objala ho a rozplakala se."JAK SI MOHL ZABÍT JEDINÉHO MOŽNÉHO NÁSLEDOVNÍKA MALFOYOVIC RODU A NAŠE JEDINÉ DÍTĚ!!!"zakřičela.Lucius to nevydržel a zabil ji taky.Když do místnosti vešel Voldemort,ztuhl."LUCIUSI??? UŽ NEJSI SMRTIJEDEM!!!MÁŠ ZABÍJET PŘÍZNIVCE DOBRA,NÉ OSTATNÍ SMRTIJEDY!AVADA KEDAVRA!!!" zvolal Voldemort"DRACO,DRACO VSTÁVEJ,DRACO VZBUĎ SE NO TAK!!!"


"Draco,vstávej!!!"křičel Harry. Draco se posadil hrůzou.Okamžitě objal Harryho vší silou.Byl rád,že to byl jen sen."Pššššt....jsem tu s tebou...všechno bude v pořádku."konějšil ho Harry a hladil ho přitom po zádech.


O TÝDEN POZDĚJI PŘED VCHODEM DO MALFOYOVIC SÍDLA:


"Připraven?"zeptal se Draco. "Mhm."zamumlal Harry.Společně vstoupili ruku v ruce."Synáčku můj!"vykřikla Narcissa,rozběhla se k němu,ale zatavila se v půli kroku,když zahlédla,že jde s Harrym a že se drží za ruce."ACH MŮJ BOŽE JÁ JSEM NA TEBE TAK PYŠNÁ!!!"znovu se rozběhla Narcissa a objala Draca tak silně,až musel udělat dva nebo tři kroky dozadu. Draco s Harrym se na sebe nechápavě podívali.Když ho konečně Narcissa pustila,podíval se jí přes rameno.Zahlédl svého otce.Když Narcissa odstoupila,Draco zabodl pohled do země."JUPÍÍÍÍÍ!!!"zařval Lucius jak 3leté dítě,když dostane na Vánoce to,co si přálo."Cože?" Draco ani Harry nic nepochopili."MŮŽETE VYLÉZT!!!" zařval Lucius. A hádejte,kdo vylezl. Voldemort(poprvé vysmátej jak prase), Bellatrix, Nagíny, Brumbál, Snape, McGonagallová, Ron, Hermiona, Pansy, Blaise, prostě skoro všichni"NÁŠ PLÁN S OSLAVOU  A PITÍM VYŠEEEEEEEEEEEEEEL"zařval Snape a začal se chovat jako 5ti leté dítě.Začal pištět a běhat sem a tam,stejně jako Brumbál a všichni ostatní.Jen Minerva McGonagallová se ovládla a nezačala ječet."Gratuluji vám,hoši."řekla Minerva McGonagallová a potřásla si rukou s Harrym,pak zaváhala,ale i s Dracem.



TAAAAAAKŽE ZDÁÁÁREK!!!

SNAD SE KAPITOLKA LÍBÍ,CHCI VÁM JEN VYSVĚTLIT MOJE PŘÍPADNÁ ZPOŽDĚNÍ:KAPITOLKY PÍŠU NA NOTEBOOKU A KDYŽ NA TOM NOTEBOOKU NĚCO NAPÍŠU,NA TELEFON SE MI TO NEULOŽÍ A JÁ PAK NEMŮŽU DOPSAT KAPITOLKU TŘEBA VE 2:48 RÁNO,KDYŽ SE NUDÍM.



TAK TO JE ZATÍM VŠECHNO,ČEKEJTE DALŠÍ KAPITOLKU JIŽ BRZY,


PÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat