3.Školník Filch

291 11 0
                                    

Harry šel ke dveřím,aby zamknul. Když tak učinil,vrhl se na Draca jako hladový tygr a přimáčkl ho ke stěně.Ačkoliv byl Draco překvapen,spolupracoval,jak nejlépe uměl.A taky se tlačit na zeď nenechal. 

Otočil to a teď byl na zdi nalepený Harry.Když mu Draco začal rozepínat košili a černovlásek neodporoval,tu košili z něj strhnul jako nepotřebný kus hadru.Harry se snažil udělat úplně to samé,ale Draco ho nenechal.

Chtěl,aby to bylo chvíli romantické a pak až divoké.Nejdřív ho líbal jen zlehka,pak přidal na tempu a když to Harrymu nevadilo,pustil do války jazyk.Harry to po něm zopakoval.teď vedli válku,ve které však Harry prohrával. Dracovi se líbilo že vyhrává. Zkoumal,co se dalo.

Draco své polibky mířil stále níž a níž.Když se dostal k Harryho kalhotům,shodil Harryho na postel a začal mu "dávat" cucfleky.Harrymu se to líbilo.Ani Ginny se o něj tolik nestarala.

Když Draco dokončil své mistrovské dílo,strhl Harrymu kalhoty i s poslední vrstvou a začal ho zase líbat,avšak přitom Harrymu rukou honil penis jako blázen.Nebelvír se nezmohl na nic jiného než sténání utlumené Dracovými polibky.

Když zmijozelák ucítil cuknutí v ruce,přestal.Harryho tím ještě víc povzbudil."Dodělej mě~"řekl Harry.Oba byli extrémě nadržení.

Harry už to čekání nevydržel a přetočil je."Ošukej mě Harry~",řekl nadrženě Draco.Téměř okamžitě ho do něj Harry strčil a mezitím,co se o Draca staral,honil mu ho snad ještě rychleji než předtím zmijozelák.

Draco sténal na celou místnost ve slasti.Vlastně oba:"Ahhh~Harry~~"zasténal Draco.V ten moment Harrymu došlo,že už to má.I Draco byl hotov...

RÁNO:

Draco se vzbudil s Harrym vedle sebe a jelikož se vzbudil dřív,hodlal toho využít koukáním na Harryho. Podle Draca měl ten nejroztomilejší výraz na světě.A jak si Draco tenkrát myslel,že si to Harry nemůže zapamatovat,tak Harry měl o tom sen.Vzbudil se a posadil se hrůzou:"Ufff...byl to jen sen..... "podíval se na ležícího Draca vedle něj:"ACH MŮJ BOŽE MALFOYI?????"zaječel Harry.Došlo mu,že to sen nebyl."Neřvi tolik prosííím!"zamumlal Draco s obličejem v polštáři.Harry začal třást s Dracem:"U BRUMBÁLOVY NOHY MALFOYI ŘEKNI MI CO SE STALO!"(ano,"u brumbálovy nohy" XDD)"Já-ummm......."soukal ze sebe rozespalý Draco."CO SE TU KURVA STALO???"začal řvát Harry."Hummmmm.....přestaň tak křičet bolí mě z trbe hlava..."řekl znechuceně Draco."Ou..p-promiň...já...."Harry se zarazil.Proč se mu ty kreténe omlouváš?Pak někdo vešel do dveří.Byl to školník Filch."Pane Pottere? Pane Malfoyi? Co se to...jak se to....kdy se to....."mumlal školník."Vše vám vysvětlím Profesore Filchi."řekl Draco."Děkuju vám pane Malfoyi"vysoukal ze sebe školník."ummm...za co?"zeptal se nechápavě Draco."Už přes dvacet let mi nikdo neřekl 'profesore',to jsem potřeboval,děkuju...."Pak 'profesor' Filch odkráčel pryč.Vše bylo zvláštní,protože se vše odehrálo ve Zmijozelské společenské místnosti,kam jako každé ráno chodil školník Filch uklízet(i do ostatních společenských místností ale u Zmijozelské měl být vždy první).

OMLUVTE PLS MÉ ZPOŽDĚNÍ,BYLY RODINNÉ PROBLÉMY A MÁM KRATŠÍ KAPITOLKU ALE TAK SNAD NEVADÍ.CO JSTE ČEKALI OD FILCHE?NAPIŠTE DO KOMENTÁŘŮ PODPORUJETE MĚ A JE TO BESSSSST DĚKUJU MOC ZA 15 PŘEČTENÍ!!!I KDYŽ NĚKTEŘÍ DĚKUJÍ TŘEBA ZA 2K PŘEČTENÍ,JÁ DĚKUJU ZA TOHLE.
TAK U DALŠÍ KAPITOLKY

PÁÁÁ

TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat