28 # Afacere neașteptată#

159 15 2
                                    

Perspectivă Carmen

Mi-am stăpânit cu greu lacrimile în fața lui Raul, parcă aș fi blestemată să iubesc ce nu-mi aparține...

El a așteptat atât de mult timp să-l observ, să fac un pas spre el și să-i spun că-l iubesc, dar n-am făcut nimic... m-am temut prea mult de trecut și l-am lăsat să mă conducă. Acum i-aș mărturisi totul...dacă și-ar aminti de mine...

- Carmen, aici erai!  îmi spune Cristina

- Știu... Am întârziat din nou!

- Oricum am i-am spus șefului că ai avut probleme în familie.

- Cristina, nu-mi place când minți! Trebuia să-i spui adevărul!

- Am crezut că nu vrei să-i spui mereu acelaș lucru! Oricum ai văzut că avem un nou șef?

- Ce face fratele meu? îi spun încercând să schimb subiectul

- E bine, și-a luat liber azi ca să stea cu Edi, că eu o să lucrez până târziu.

- Carmen! îmi spune o secretară. Ești chemată în biroul Domnului Danciu!

- Din cauză că ai întârziat? mă întreabă Cristina

- Nu știu...

Oricât de mult adoram să-l privesc, uram faptul că nu-și amintea de mine... Îmi e greu să stau în fața lui și să mă prefac că îmi e străin!
Ajung la ușa lui și bat ușor.

- Intră! îmi spune Raul

Intru și îl privesc precum o amețită. Aș avea atâtea să-i spun, dar probabil că m-ar urâ dacă și-ar aminti...

- I-a loc! îmi spune el

- Îmi pare rău că am întârziat! Locuiesc departe, iar traficul...

- Nu-i nimic! Înțeleg! Dar nu de asta te-am chemat aici! Vreau să-ți propun ceva...

- Ce anume?

- O să trec direct la subiect! Am o sarcină pentru tine, dar vreau să păstrezi secretul!

- Despre ce este vorba?

- Peste două zile va avea loc nunta fostei mele iubite și ma invitat și pe mine! Pe scurt am nevoie de o parteneră! Vreau să te dai drept iubita mea! imi spune Raul

- Nu pot face așa ceva! Nu pot amesteca viața personală cu munca...

Mă durea sufletul... Trebuia să joc un rol! Cum să mă prefac că sunt iubita celui pe care îl iubesc?

- Nu-ți ceream ajutorul dacă nu eram într-o situație dificilă! Nu vei face nimic pe gratis! îmi spune Raul

Crede că am nevoie de bani ca să-l ajut... Oricât de mult mi-aș dori să stau departe de el, este mereu în spatele meu, de parcă cineva ne vrea împreună. Cum aș putea să-i spun cine sunt? E acelaș chip, dar cu totul altă persoană...

- Am să te ajut! îi spun într-un final

- Atunci vom avea nevoie de o poveste credibilă despre cum ne-am cunoscut. Mă voi gândi la ceva.

- Mă scuzați, domnule Danciu, dar am de lucru! îi spun încercand să ies din birou

- Poți să-mi spui Raul!

Dau din cap și îi zâmbesc scurt  în timp ce închid ușa.

Perspectivă Raul

Simt că este ceva ciudat la acea fată, mă simt incomod în preajma ei, dar ochii ei albaștri mi-au pătruns în suflet de parcă ar fi fost acolo mereu. Puteam să-i propun oricărei fete să meargă cu mine, dar vreau să fiu cât mai aproape de Carmen. Simt că prin ea îmi pot aminti de trecut!

Conduși de dorința răzbunăriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum